×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شبکه ورزش صداوسیما در فضای مجازی اعلام حضور کرد

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تلوبیون، همزمان با دهمین سال‌روز تاسیس شبکه ورزش سیما، شبکه اینترنتی ۲۴ ساعته ورزش به منظور پوشش زنده و اختصاصیِ رویدادهای مهم ورزشیِ ایران و جهان که به دلیل همزمانی، امکان پخش از سیما را ندارند، در تلویزیون تعاملی تلوبیون راه‌اندازی می‌شود.

این شبکه اینترنتی از ۲۷ تیر و با پخش اختصاصی مسابقات هندبال جوانان آسیا، بازی ایران و کره‌جنوبی از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز به کار می‌کند.

شبکه اینترنتی ۲۴ ساعته ورزش در کنار شبکه‌های سه و ورزش، با آغاز لیگ‌های اروپایی، مسابقات تیم‌های پرطرفدار باشگاهی و مهم‌ترین مسابقات فوتبال اروپا را به شکل زنده و با گزارش اختصاصی پخش خواهد کرد.

همچنین رویدادهای ورزشی غیرفوتبالی محبوبِ مخاطبان از جمله فرمول یک، تنیس، بسکتبال و… نیز به شکل منظم در این شبکه اینترنتی پوشش داده خواهد شد.

امکان دسترسی به آرشیو تمام مسابقات پخش شده از این شبکه برای کاربران تلوبیون نیز فراهم شده است.

پخش زنده و اختصاصی لیگ‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال، رویدادهای ورزشی داخلی و جهانی، و همچنین استفاده از ظرفیت علاقه‌مندان به گزارشگری به منظور استعدادیابی از جوانان سراسر کشور، از دیگر اتفاقات ویژه‌ی این شبکه خواهد بود.

تلوبیون پیش از این، در سال ۱۴۰۰ تجربه پوشش همزمان ورزش‌های مختلف در المپیک با راه‌اندازی ۱۰ شبکه اینترنتی تحت عنوان تله‌اسپورت را دارد.

کاربران سایت و اپلیکیشن تلوبیون می‌توانند مسابقات ورزشی مورد علاقه خود و بازی تیم‌های محبوب خودشان را به شکل ویژه و اختصاصی با کیفیت Full HD از طریق این پلتفرم دنبال کنند.

برای مشاهده شبکه اینترنتی ۲۴ساعته ورزش در تلوبیون، به صفحه پخش زنده سایت یا اپلیکیشن تلوبیون مراجعه کنید.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.