×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شجاعی: ملی‌پوشانی که کم‌کاری می‌کنند، کنار گذاشته شوند

علی شجاعی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره ابقای اسکوچیچ در تیم‌ملی اظهار کرد: اسکوچیچ پس از ابقا با مشکلاتی مواجه خواهد شد چرا که اعتباری را که قبلا بین بازیکنان داشته دیگر نخواهد داشت. البته دیگر چاره‌ای نیست و باید کمکش کرد. بازیکنان در شرایط کنونی که جام جهانی را در پیش داریم باید همکاری کنند چون الان بحث ملی است.

بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین با بیان این که “سلسله تصمیماتی که در این مدت گرفته شد اشتباه بود،” توضیح داد: این که با اسکوچیچ کاری کردند که در چنین شرایطی به تیم‌ملی برگردد، اشتباه بود. بازیکنان باید مطیع مربی باشند اما اسکوچیچ اکنون در موضع ضعف قرار دارد و یک عده از بازیکنان موافق و عده‌ای از بازیکنان مخالف او هستند. به هر حال الان که اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی است باید حمایت شود و بازیکنانی که کم‌کاری می‌کنند، کنار گذاشته شوند.

این پیشکسوت فوتبال ایران در پایان بیان کرد: اسکوچیچ مسئولیت تیم‌ملی را در شرایط بدی قبول کرد و توانست کمک کند تا به جام جهانی برویم. بازیکنان آن زمان سرمربی‌شان را حمایت کردند و الان هم باید شرایط به شکلی شود که او را حمایت کنند تا در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.