×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرایط امروز کشور، جنگی است

تجارت گردان | شرایط امروز کشور، جنگی است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ علیرضا زالی در بازدید سرزده رئیس قوه قضاییه از ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: در بحث مقابله با ویروس کرونا در تهران از یک پیچیدگی خاصی نسبت به سایر استان‌ها مواجه هستیم به همین دلیل جامع‌تر به آن نگاه می‌کنیم بویژه که ابعاد این موضوع پیچیده است. وی گفت: شرایط امروز ما یک شرایط جنگی است و باید شاهد تحقق این نگاه در کشور باشیم و در واقع همه اقشار و دستگاه‌ها برای مقابله با این ویروس بسیج شود، کما این که در زمان جنگ حتی کارخانه ماکارونی هم در خدمت ستاد جنگ بود اکنون نیز با همان نگاه و حساسیت موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: این ویروس یک رخداد بیولوژیک و نوپدید است و هنوز اطلاعات ما درباره آن ناقص است و با یک اشتراک جهانی از همه اطلاعات یافته شده در این حوزه استفاده می‌شود.
آقای زالی با بیان این که شکستن چرخه ارتباط تنها راه مقابله با این ویروس است گفت: این امر نیازمند مداخلات عمیق و پرنفوذتر از گذشته است ضمن این که همکاری مردم در بسیاری از کلانشهر‌ها به ویژه تهران تعیین کننده است.
رئیس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: امروز باید تردد‌ها به حداقل ممکن برسد و مهمترین راهبرد نیز راهبرد ماندن افراد در منزل و قرنطینه خانگی است.
آقای زالی با بیان اینکه این ویروس بالاترین وجه سرایت پذیری در بین تمام ویروس‌ها را دارد گفت: این ویروس بر سطوح ماندگار است و این کار را سخت می‌کند.
وی افزود: الحمدلله همکاری قوه قضاییه بسیار خوب است و در کمترین زمان حکم قضایی در تهران گرفته ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.