×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرفی: یک مقدار معرفت داشته باشیم/ افکار عمومی اسکوچیچ را قبول ندارد

اصغر شرفی در گفت و گو با ایسنا، درباره پیروزی دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان بعد از انتقادها از دراگان اسکوچیچ گفت: خیلی بازی خوبی بود. من از این بازی لذت بردم. من در جریان انتقادهای قبلی نبودم. در فوتبال هم این مسائل پیش می آید. یک روزهایی هم کار خراب می‌شود. امروز بازیکنان جنگیدند. لبنان خیلی فیزیکی بازی کرد و بازیکنان ما خیلی خوب جلوی این تیم عمل کردند.

وی درباره اینکه اسکوچیچ با وجود داشتن کارنامه موفق با کسب ۱۵ پیروزی، یک تساوی و یک شکست در ۱۷ بازی، مورد انتقاد قرار می‌گیرد، گفت: افکار عمومی این بنده خدا را قبول ندارد. او نتیجه گرفته است. ما غیر از این چه می‌خواستیم؟ باید یک مقدار معرفت داشته باشیم. او زحمت خود را کشیده است. مثل بعضی مربیان که مردم آن‌ها را دوست دارند، او (اسکوچیچ) مورد توجه نیست. اما نتیجه خوب بود.

این کارشناس فوتبال در واکنش به اینکه تقریبا بخش بزرگی از هواداران تیم ملی موافق ادامه همکاری تیم ملی با این مربی نیستند، اظهار کرد: افکار عمومی بعضی از مربیان را قبول ندارند و منتظرند تا او شکست بخورد. ۳۰ بازی هم ببرد و یک بازی ببازد، چون افکار عمومی با او نیست از او انتقاد می کنند.

شرفی درباره اینکه آیا او موافق ادامه همکاری با اسکوچیچ است، گفت: من در جریان انتقادها نیستم. می‌گویم او خوب نتیجه گرفته است. خیلی با اسکوچیچ آشنایی ندارم. او تیم ما را به جام جهانی برده است. باید حتما مثل کی‌روش کلی پول هنگفتی می‌گرفت تا همه او را قبول کنند.

کارشناس فوتبال ایران درباره تاثیرگذاری ستاره‌هایی مانند جهانبخش و طارمی روی بازی تیم ملی گفت: تیم ما ۱۱ ستاره دارد. تمام بازیکنانی که خارج از ایران بازی می کنند، کلاس بازی بالایی دارند و این مسائل روی فوتبال ما اثر گذاشته است. فوتبال ما فقط یک جهانبخش و یا بقیه نیستند.

شرفی در واکنش به اینکه آیا تیم ملی می‌تواند از دور گروهی صعود کند یا خیر اظهار کرد: دفعه قبل هم تقریبا باید صعود می‌کردیم. اگر صعود نکنیم، پیشرفتی نخواهیم داشت. ولیکن نمی‌توان فوتبال را پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.