×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شرکت‌های تاکسی‌ اینترنتی هزینه لغو سفر را پرداخت می‌کنند

به گزارش تجارت گردان ، رضا الفت نسب در گفت‌وگوی تلویزیونی درخصوص هزینه لغو سفر تاکسی‌های اینترنتی از سوی مسافر گفت: در صورت لغو سفر هیچ مبلغی بر روی سفر بعدی اضافه نمی‌شود و اگر مسافر بعد از پنج دقیقه سفر را لغو کند به دلیل اینکه راننده مسیری را به سمت مبداء حرکت کرده است، هزینه‌ای به راننده از سوی شرکت پرداخت می‌شود.

عضو هیئت مدیریه اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی در ادامه با اشاره به ماهیت تاکسی‌های اینترنتی، نرخ‌گذاری خدمات در این شرکت‌ها را دینامیکی اعلام کرد و افزود: عوامل مختلفی مانند ترافیک، تجمع مسافر، تجمع راننده  در تعیین هزینه سفر تاثیر دارند و در ابلاغیه‌ای که از وزارت کشور اعلام شد به موضوع هزینه تاکسی‌های اینترنتی اشاره شده است.

وی ادامه داد: در این ابلاغیه مقرر شده است تا شورا‌های شهر نرخ مصوب تاکسی‌های بی‌سیم را به اتحادیه یا شرکت اعلام کنند و اگر در مسیری نرخ تاکسی اینترنتی از تاکسی بیسیم بالاتر بود، شرکت آن اختلاف قیمت را به مسافر اعلام کند، اما هنوز در این زمینه نرخی از سوی شورا‌های شهر اعلام نشده است.

به گفته الفت‌نسب، نرخ تاکسی‌های اینترنتی در ابتدای سال ۱۵ درصد افزایش داشته است و بخشی از هزینه سفر به صورت دینامیک محاسبه می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.