×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکت سیمان کرمان ۲ تفاهم‌نامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امضا کرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «مهدی باشتی» مدیرعامل گروه سیمان کرمان با اشاره به تنوع طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی و بزرگ شرکت‌های تولیدی، سازمان‌ها و کارخانه‌های تولیدی، نیرو و منابع انسانی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان ضمن بیان اینکه روزانه ۴۰۰۰ تن سیمان توسط این شرکت تولید می‌شود، گفت: امیدواریم شروع این همکاری موجب تقویت انگیزه و روحیه کارکنان این شرکت شود.

مدیرعامل گروه سیمان کرمان خاطرنشان ساخت: امید است سنت نیکو و پسندیده قرض‌الحسنه بیش از پیش در جامعه ترویج یابد و استقبال مردم از فرهنگ قرض‌الحسنه گسترده‌تر شود.

در ادامه این دیدار «حسین خزاعی» مدیر شعب بانک در استان کرمان، بیان کرد: خوشبختانه از سال ۱۳۸۶ تا کنون شاهد رشد فعالیت‌ بانک‌های قرض‌الحسنه در کشور و همچنین افزایش سقف پرداخت وام‌ بوده‌ایم که نویدبخش استقبال روزافزون اقشار مختلف جامعه از قرض‌الحسنه است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۴ شرکت و اداره در سطح استان با مشارکت در طرح مهریار، حقوق و مزایای بیش از ۲۲هزار نفر از کارکنان خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌کنند.

مدیر شعب بانک در استان کرمان ادامه داد: سازوکار طرح مهریار به‌ گونه‌ای است که سازمان‌ها با واریز حقوق و مزایای کارکنان خود از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، می‌توانند بخشی از این منابع را به‌عنوان وام قرض‌الحسنه به کارکنان خود تخصیص دهند.

وی ضمن بیان اینکه هدف از اجرای طرح کالاکارت، کمک به چرخه اقتصاد کشور و حمایت از تولیدات داخلی است، گفت: در سال جاری بیش از ۶۰۰۰ فقره وام کالاکارت بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال به مشتریان استان پرداخت شده است.

در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح اعتبار در حساب جاری و کالاکارت بین ۲ مجموعه امضا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.