×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکت ملی حفاری به تجهیزات ضدعفونی‌ کننده مجهز شد

تجارت گردان | شرکت ملی حفاری به تجهیزات ضدعفونی‌ کننده مجهز شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بهادر، سرپرست اداره خدمات غذایی و اردوگاهی مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: تاکنون ۵۰۰ مخزن و مواد ضدعفونی‌کننده به همراه شیرآلات آن خریداری و در ورودی دستگاه‌های حفاری، اردوگاه‌ها، سالن‌های غذاخوری و آشپزخانه‌ها در مناطق عملیاتی نصب شده است.

او اظهار کرد: آموزش کارکنان خدمات غذایی و اردوگاهی و انجام بخشی از امور اداری این اداره به‌صورت دورکاری در فضای اداری از اقدام‌های دیگری است که به‌منظور مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود.

سرپرست اداره خدمات غذایی و اردوگاهی مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: همچنین موارد بهداشتی در بسته‌بندی مواد غذایی و نیز انتقال آن به اردوگاه‌های دکل‌ها به‌طور کامل رعایت می‌شود.

بهادر تصریح کرد: شرکت ملی حفاری ایران با توجه به ماهیت کار و گستردگی مناطق عملیاتی، همه سعی و کوشش خود را در اجرای کامل و جامع دستورالعمل‌ها و راهکار‌های ارائه‌ شده از سوی شرکت ملی نفت ایران، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و فوریت پزشکی شرکت در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری عفونی کرونا ویروس به‌کار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.