×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شرکت ملی صنایع مس ایران یکی از پیشران‌های حوزه فناوری خواهد بود


به گزارش تجارت گردان به نقل از مس پرس دکتر روح‌الله دهقانی ‌فیروزآبادی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۳  درخصوص نقش شرکت ملی صنایع مس ایران در توسعه زیست‌بوم فناوری کشور گفت: به‌طور ویژه همه صنایع معدنی کشور برنامه جدی در این حوزه دارند و با بزرگان معدنی کشور چندین برنامه متفاوت داشتیم. ان‌شاءالله این مجموعه‌ها با استفاده از ظرفیت قانون جهش یکی ‌از بازیگران اصلی زیست‌بوم برای توسعه و سرمایه‌گذاری باشند.

وی تصریح کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران در آینده یکی از پیشران‌های حوزه فناوری در کشور خواهد بود.

دهقانی ‌فیروزآبادی در ادامه سطح برگزاری نمایشگاه امسال اینوتکس را فراتر از سال‌های گذشته برشمرد و افزود: امروز بسیاری از صاحبان سرمایه، اقتصاد دانش‌بنیان را اقتصادی سودآور، اساسی و حیاتی می‌دانند و این سبب می‌شود امسال قطعا رویداد اینوتکس پرشورتری را داشته باشیم.

معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور عنوان کرد: پیش‌بینی من این است که امسال نسبت به پارسال حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد رشد سرمایه‌گذاری‌ها در این نمایشگاه را داشته باشیم.

دهقانی‌ فیروزآبادی ادامه داد: پیش‌بینی حضور ۱۰۰هزار نفر از فعالان زیست‌بوم را در این نمایشگاه داریم و امیدوارم دانشگاهیان، استادان دانشگاه و دانشجویان هم از این فرصت استفاده کنند و قطعا این فضا، هم امیدبخش و هم الهام‌بخش برای آینده دانش‌بنیان است.
 

شایان ذکر است دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ با هدف هم‌افزایی، جذب سرمایه و شبکه‌سازی زیست بوم فناوری کشور با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ، ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد و تا ۲۲ اردیبهشت به مدت ۴ روز در پارک فناوری پردیس برگزار برپا می باشد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.