×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکت کیمیا اسپیدی بزرگترین ناوگان توزیع و فروش انواع روانکار در سطح کشور

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، این شرکت در راستای حمایت از مصرف کنندگان و به منظور جلوگیری از التهابات و نوسانات بازار، کم فروشی و گران فروشی سودجویان، جلوگیری از احتکار و تقلب در محصولات روغن موتوری و همچنین ثبت اطلاعات دقیق از خریداران به منظور پیشگیری از قاچاق کالا راه‌اندازی گردید.

شرکت کیمیا اسپیدی با توزیع مویرگی بیش از ۳۰ هزار اتوسرویس در سطح کشور را تحت پوشش قرار داده است که از این تعداد بیش از ۲۰ هزار اتوسرویس به صورت دائمی محصولات اسپیدی و مگلوب را سفارش می‌دهند.

با توجه به مستندات، شرکت کیمیا اسپیدی رکورد توزیع و فروش چند برابری نسبت به سال های گذشته خود را ثبت کرده است، فروش وزنی این شرکت در سال ۱۴۰۰ تقریبا ۲۱/۷۲۰ هزار تن بوده که این رقم درپایان سال ۱۴۰۱ به ۱۱۴/۴۳۵هزار تن رسید

اما این فروش در پنج ماهه اول ۱۴۰۲ به عدد۵۵/۷۰۰ هزار تن رسیده است که این میزان توزیع و فروش نسبت به پنج ماهه سال قبل بیش از ۲۵۰% افزایش داشته است.

با توجه به افتتاح چهار شعبه جدید در سطح کشور (استان های قم-چهار محال و بختیاری – خراسان شمالی و کردستان ) تعداد شعب این شرکت به ۲۷ شعبه در ۲۷ استان کشور رسیده است.

شرکت کیمیا اسپیدی به عنوان بزرگترین ناوگان حمل و نقل توزیع و فروش انواع روانکار در راستای سرعت بخشیدن به فروش ،توزیع و همچنین جلوگیری از گران فروشی و دلالی در بازار روانکار راه‌اندازی شده، که این کار علاوه بر اهداف قبلی، در راستای سیاست های دولت محترم اشتغال زایی مستقیم بیش از ۴۵۰ نفر را در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به همراه داشته است.

افتتاح سیستم حمل و نقل بین جاده ای در شرکت کیمیا اسپیدی سرعت رسیدن محصولات روانکار را از مبدا پالایشگاه نفت سپاهان اصفهان به شعب کل کشور به کمترین زمان خود رسانده است.

تاسیس و گسترش شبکه توزیع مویرگی روغن موتور توسط شرکت نفت سپاهان به عنوان یک بازوی توانمند در کنار دولت برای مدیریت این بازار و جلوگیری از التهاب بازار عمل نموده است به طور مثال در شرایطی که کشور بر اساس اتفاق های غیر قابل پیش‌بینی با کمبود

ناوگان حمل و نقل توزیع روبرو گردد، سرعت رسیدن محصولات به دست مصرف کننده نهایی طولانی می‌شود که این خود باعث شکل گیری دلالی و گرانفروشی در بازار روانکار در سطح استان‌ها می‌شود، این موضوع یکی از اهدافی بود که این شرکت،ناوگان حمل نقل خود را در سطح بین جاده ای افتتاح و مستقر نمود.

ناوگان لجستیک شرکت کیمیا اسپیدی خرید ۲۳ عدد کشنده جدید، که کارهای اولیه خرید
انجام شده است را در دستور کار خود قرار داده است.

در حال حاضر شرکت کیمیا اسپیدی به عنوان شبکه توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان ۳۸۵ دستگاه خودرو شامل کامیونت و کشنده، بزرگترین ناوگان حمل و نقل و توزیع روانکار کشور می‌باشد.

به دلیل عملکرد موفق این شرکت در ایجاد تحول و کارایی در بازار روغن موتور و روانکار کشور مورد تقدیر مدیرکل آماد و پشتیبانی وزارت صمت نیز قرار گرفته است. به طوریکه حرکت از بازار توزیع سنتی روانکار به سمت شبکه توزیع بر اساس الگوی موفق شرکت کیمیا اسپیدی، جزء سیاست‌ها و برنامه های قطعی وزارت صمت می‌باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.