×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | شناسایی ۱۳۰۰ سایت و بازداشت ۳۲۰ شایعه‌ساز کرونایی

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله”سید یوسف طباطبایی نژاد” نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا ، نیروی انتظامی علاوه بر انجام ماموریت ذاتی خود در چندین بخش و حوزه نیز ورود پیدا کرد.

وی افزود: در روزهای اول شیوع این ویروس با احتکار لوازم بهداشتی و ضد عفونی مواجه شدیم که با کار اطلاعاتی خوب پلیس بسیاری از انبارها شناسایی و در دل محتکران ترس و خوف افتاد و اقلام کشف شده نیز به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل داده شد.

وی بیان داشت: پس از اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید کردند” نیروهای مسلح و دستگاه های مرتبط پای کار بیایند” نیروی انتظامی نیز با تمام توان در این حوزه ورود پیدا کرد.

به گفته سردار اشتری، یکی از موضوعاتی که در روزهای اول باعث نگرانی و تشویش اذهان عمومی می شد فضای مجازی بود که پلیس فتا با افرادی که در این فضا شایعه پراکنی می کردند برخورد قاطع و قانونی کرده و بیش از۱۳۰۰ تارنما را شناسایی و ۳۲۰ نفر را نیز دستگیر کرد.

فرمانده ناجا اظهار داشت: همچنین بیمارستان های ناجا نیز پای کار آمدند به طوری که بیش از ۵۱ هزار نفر به مراکز درمانی نیروی انتظامی مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه ماشین های آب پاش یگان ویژه پلیس نیز معابر را ضد عفونی می کردند اظهار داشت: اینگونه اقدامات پلیس باعث احساس آرامش در مردم  شد.

سردار اشتری گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیش از ۳۰ هزار محور مواصلاتی توسط پلیس کنترل شد و نیروها شبانه روز بدون داشتن هیچ گونه تنشی با اقتدار و صبر و مردم داری خدمت رسانی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: روز ۱۳ فروردین نیز مردم با پلیس همکاری خوبی داشتند که کار بی نظیری انجام شد و همچنین نیروی انتظامی از فعالیت بسیاری از فروشگاه ها و اصناف که فعالیت آنها ممنوع اعلام شده بود جلوگیری کرد و هنوز هم تعدادی کنترل می شوند.

وی اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا است که بسیار در کشور کار گشا بود و مردم با رعایت مصوبات و اعتماد به پلیس توانستند تا حد زیادی این ویروس را کنترل کنند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند اظهار داشت: ان شاءالله نیروی انتظامی به برکت خون شهیدان و هدایت های مقام معظم رهبری و همت فرماندهان و کارکنان در تمام حوزه ها پیشرفت داشته و با اقتدار وظایف خود را انجام می دهد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردارحسین اشتری با اشاره به تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی استان اصفهان افزود: انصافا سردار “معصوم بیگی” در اصفهان خوب کار کردند و وظایف را به نحو احسن انجام دادند و امیدوارم سردار “میرحیدری” فرمانده جدید استان اصفهان که فردی ولایت مدار و زحمتکش است نیز با لطف الهی و حمایت و دعای خیر شما در این وظیفه موفق عمل کنند و باعث سربلندی شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.