×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شهربابک میزبان دومین المپیاد علمی  و عملیاتی آتش‌نشانان شرکت مس

به گزارش تجارت گردان به نقل از مس پرس، جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان شهربابک، مدیر منطقه آتش‌نشانی و رئیس انجمن صنفی آتش‌نشانان خراسان رضوی و مدیران HSE مجتمع‌های سه‌گانه در این رویداد حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، هر یک از مجتمع های شهر بابک، سرچشمه و سونگون در قالب دو تیم (الف) و (ب) به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان تیم‌های آتشنشانی مجتمع شهربابک (ب)، مجتمع سرچشمه (الف) و مجتمع سرچشمه (ب) به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
تیم مجتمع مس سونگون نیز به عنوان تیم با اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد و توانست جام اخلاق این المپیاد را بدست آورد.
همچنین علیرضا بهمن‌آبادی مدیر محیط زیست، بهداشت و ایمنی شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین اختتامیه دومین المپیاد آتش‌نشانان صنعت مس با عنوان این که فضای همدلی و دوستی این المپیاد ستودنی است، گفت: تلاش، اشتراک تجربیات، رقابت سالم، تمرین فعالیت‌های تیمی در فضای همدلی و دوستی بهترین نتیجه‌ای است که می‌توان از برگزاری این المپیاد به آن اشاره کرد.
در آیین اختتامیه این رویداد علاوه بر تجلیل از مقام‌آوران و بازنشستگان ایمنی و آتش‌نشانی مجتمع‌های سه‌گانه، از سوی انجمن صنفی آتش‌نشانان خراسان رضوی بالاترین نشان آتش‌نشانان کشور به جعفری رئیس ایمنی و آتش‌نشانی حوزه میدوک شهربابک اعطا شد.
حفظ آمادگی جسمانی پرسنل آتش نشان در جهت انجام درست ماموریت های محوله، افزایش سطح دانش و مهارت آتش نشانان برای قرار گرفتن در فرآیند بهبود مستمر، ایجاد فضای نشاط و همدلی و تمرین کارهای تیمی از جمله اهداف این المپیاد عنوان شد.
همچنین در مراسم اختتامیه، مجتمع مس سونگون به عنوان میزبان سومین دوره این المپیاد معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.