×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شهرخودرو هم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

تجارت گردان | شهرخودرو هم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

تیم‌های السیلیه قطر و شهر خودروی ایران از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امشب در ورزشگاه حمد بن خلیفه شهر دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فوتبال شهر خودرو در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار به برتری برسد و مانند استقلال راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد. بدین ترتیب ایران با چهار نماینده کامل راهی دور گروهی لیگ قهرمانان حاضر خوهد بود.

این مسابقه در ۱۲۰ دقیقه گلی در بر نداشت و همه چیز به ضربات پنالتی کشیده شد. بوصوفا اولین پنالتی را برای سیلیه گل کرد. سیف اللهی نیز به خوبی پنالتی اول شهر خودرو را وارد دروازه خلیفه کرد. کریم انصاری‌فرد به عنوان دومین پنالتی‌زن السیلیه پشت توپ قرار گرفت اما رحمتی پنالتی او را گرفت. میلاد سرلک در ادامه موفق شد بازهم گلر حریف را فریب بدهد و شهر خودرو را پیش بیندازد. سومین پنالتی تیم قطری توسط کارا زده شد. ضربه ای که بر خلاف جهت حرکت رحمتی به گل تبدیل شد. قاسمی نژاد نیز مانند ۲ نفر قبلی به خوبی توپ خود را به تور چسباند. صدیق پشت توپ قرار گرفت تا چهارمین پنالتی تیمش را بزند. او موفق شد دروازه را باز کند در حالی که رحمتی جهت را تشخیص داده بود. در سوی مقابل فرشاد فرجی پشت توپ قرار گرفت. بازیکن تعویضی شهر خودرو نیز به خوبی ماموریت خود را انجام داد. پنجمین پنالتی تیم میزبان توسط بلحاج ۳۷ ساله و الجزایری زده شد که بر خلاف حرکت رحمتی گل شد. پنالتی سرنوشت ساز و پنجم شهر خودرو به وسیله سعید صادقی زده شد و به تور چسبید تا شهر خودرو به لیگ قهرمانان صعود کند.

 شاگردان مجتبی سرآسیایی بعد از شکست الرفاع بحرین پا به این دیدار گذاشتند. در تیم حریف کریم انصاری‌فرد به طور ثابت در زمین بود و یکی ۲ شوت نیز به سمت دروازه رحمتی زد که حاصلی نداشت. انصاری‌فرد به نوعی بهترین مهره السیلیه بود و حتی یک بار تیر دروازه رحمتی را هم لرزاند. در سوی مقابل محمدحسین مرادمند و امین قاسمی‌نژاد موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردند که به گل ختم نشد. اکبر صادقی نیز در نیمه دوم به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.

شهر خودرو در این دیدار با ترکیب مهدی رحمتی، علی نعمتی، محمد حسینی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمد فرامرزی، حسن جعفری، میلاد سرلک، سعید صادفی،حسین مهربان و محمدرضا خلعتبری به میدان آمد.

برنده این دیدار به گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت. جایی که الهلال عربستان، الشباب امارات و پاختاکور ازبکستان در آن حضور دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.