×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شهرداری اردبیل کوچک‌ترین همکاری را در اعمال خاموشی‌ها ندارد

ناصر عبداللهیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حالی که در بخش روشنایی برق تلاشمان بر این بوده تا با توجه به وضعیت شبکه برق و کاهش و تعدیل مصرف انرژی بخشی از مصارف را در این حوزه تعدیل کنیم اما به رغم تلاش همکاران شهرداری اردبیل بدون هماهنگی نسبت به برقراری روشنایی معابر در سطح شهر اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: ما در روزهای پیک مصرف انرژی قرار داریم و ضرورتی ندارد در سطح شهر چراغ‌های متعدد روشن مانده و به افزایش مصرف برق کمک کند در حالی که قرار بود در این زمینه تعدیل مصرف و خاموشی‌های روشنایی معابر انجام شود که متأسفانه شهرداری اردبیل کمترین همکاری را در این زمینه داشته است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اردبیل گفت: ما همچنان در کنار تقاضا از مشترکان برق خانگی در کاهش مصرف ۱۰ درصدی خود انتظار داریم تا روشنایی معابر نیز در این ایام تعدیل شده تا مصرف به حداقل برسد.

عبداللهیان افزود: در مشترکان با استفاده از سایت شرکت توزیع برق و سامانه برق من به راحتی می‌توانند در جریان ساعات خاموشی قرار گیرند و در کنار آن ما سامانه هوشمند برق ۱۲۱ را راه‌اندازی کردیم تا شهروندان بیشتر در جریان این موضوع قرار گیرند.

وی به فعالیت مراکز استخراج رمز ارز نیز اشاره کرد و ادامه داد: شرکت توزیع برق استان با هدف ممانعت از فعالیت غیرمجاز دستگاه‌های رمز ارز سعی کرده ۱۶۹ مرکز غیرمجاز را شناسایی و نسبت به پلمب آن اقدام کند.

عبداللهیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در این ارتباط از اول امسال تاکنون بیش از یک‌هزار و ۷۹۶ دستگاه ماینر در استان کشف و جمع‌آوری شده و میزان مصرف آنها بیش از ۴۰۰ هزار کیلووات بوده است.

وی به شهروندان هشدار داد که فعالیت مراکز استخراج رمز ارز به شبکه توزیع برق در مناطق مختلف لطمه می‌زند و از همین رو بهتر است شهروندان به محض اطلاع از فعالیت غیرمجاز این مراکز آن را به شرکت برق اطلاع دهند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اردبیل اضافه کرد: فعالیت این مراکز غیرمجاز به وسایل برقی و شبکه برق‌رسانی لطمه وارد می‌کند و ضروری است که شهروندان با احساس مسئولیت در این زمینه اقدام به اطلاع‌رسانی به موقع کرده تا از وارد آمدن خسارت به شبکه توزیع برق جلوگیری شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.