×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شکست تلخ تیم امید برابر کره جنوبی؛ نیازمند معجزه هستیم

تجارت گردان | شکست تلخ تیم امید برابر کره جنوبی؛ نیازمند معجزه هستیم

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، تیم فوتبال امید ایران از ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه امروز به وقت تهران در دومین دیدار خود در چارچوب مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف تیم امید کره جنوبی رفت و در پایان تیم حریف موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد شاگردان حمید استیلی بگذرد و با ۶ امتیاز به مرحله بعدی صعود کند. در سوی مقابل تیم امید ایران نیز شانس بسیار کمی برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی خواهد داشت.

در حالی که تیم امید ایران بهتر از حریف کار را آغاز کرد و مهدی قائدی صاحب یک فرصت خوب شد اما در ادامه کره صاحب توپ و میدان شد. آنها ۲ بار در دقایق ۲۲ و ۳۵ توسط لی دونگ جون و چو گوئه سونگ به گل رسیدند تا کار تیم امید ایران برای بازگشت به مسابقه سخت شود. در نیمه دوم تیم امید ایران برای جبران ۲ گل خورده جلو کشید و حریف نیز به دفاع روی آورد تا بتواند از ضدحمله‌ها استفاده کند. ارسال‌های بلند بازیکنان ایران سرانجام جواب داد. سانتر رضا دهقانی با ضربه سر رضا شکاری همراه شد تا فاصله به حداقل برساند. شکاری بعد از این گل خوشحالی نکرد. در ادامه تیم ما بدون برنامه خاص و با ارسال‌های بلند سعی در به تساوی کشاندن بازی داشت که حاصل نداشت و نخستین باخت ما در این مسابقات به ثبت رسید.  

شاگردان حمید استیلی با ترکیب حبیب فرعباسی، امید نورافکن، عارف آقاسی، متین کریم‌زاده، مجتبی نجاریان، رضا دهقانی، محمد محبی، رضا شکاری، اللهیارصیادمنش، محمد محبی و مهدی قائدی به میدن رفتند. در دقیقه ۴۱ محبی جای خود را به علی شجاعی داد. جعفر سلمانی در دقیقه ۷۶ به جای مهدی قائدی وارد زمین شد تا دومین تعویضی باشد. امیرحسین حسین‌زاده نیز در دقیقه ۸۱ به جای رضا شکاری به زمین آمد تا آخرین تعویض ما هم صورت گرفته باشد.

محمد مهدی مهدی‌خانی نیز اولین اخطاری بازی در ۴۵ دقیقه نخست بود که توسط ادهم مخادمه جریمه شد. صیادمنش، نورافکن و شکاری در ادامه توسط داور اردنی جریمه شدند.

تیم امید ایران هنوز روی کاغذ شانس صعود دارد و نتیجه دیدار ازبکستان و چین که از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه آغاز می‌شود بسیار اهمیت خواهد داشت. با این حال شانس سرگروهی برای تیم حمید استیلی از بین رفت و در بهترین شرایط تیم امید به مقام دومی می‌رسد. کره جنوبی نیز با این نتیجه ۶ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرد. آنها در هر سه دوره قبلی این مسابقات موفق شدند از گروه خود بالا بروند و هیچ وقت در دور گروهی شکست نخوردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.