×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شکوری: امکان حضور بیش از هفت نامزد برای ریاست فدراسیون فوتبال وجود ندارد

تجارت گردان | شکوری: امکان حضور بیش از هفت نامزد برای ریاست فدراسیون فوتبال وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، «ابراهیم شکوری» در نشست خبری خود که در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: افراد زیادی برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند که یک رکورد محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اساسنامه، ما نمی‌توانیم بیشتر از هفت نفر برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد داشته باشیم. هر نامزدی باید توسط ۱۰ نفر از اعضای مجمع تایید شود.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: انتخابات فدراسیون فوتبال کیفی است و مردم رای نمی‌دهند بلکه اعضای مجمع رای خواهند داد. بنده به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مسوولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارم.

شکوری تصریح کرد: در جریان انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نیستم. تصمیم‌گیری درباره انتخابات مربیان بر عهده قسمت‌های دیگر فدراسیون فوتبال است و در جریان ریز اتفاقات و ماجراها نیستم و مثل همه شما از انتخاب سرمربی تیم ملی مطلع شدم.

وی اظهار داشت: از بیست‌و هشتم بهمن، ما پرونده‌ نامزدها را بررسی می‌کنیم و کمیته ۳ نفره‌ای تشکیل خواهیم داد تا صلاحیت‌ها را بررسی کنند و افرادی که تایید می‌شوند، پرونده آن‌ها به حراست فرستاده می‌شود تا آن‌جا هم صلاحیت لازم را کسب کنند و وارد مرحله انتخابات شوند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: ما می‌توانستیم طبق قانون ۱۸ اردیبهشت انتخابات را برگزار کنیم اما با توجه به اینکه درگیر بازی‌های تیم ملی بودیم این اتفاق منطقی نبود و در نهایت تصمیم گرفتیم قبل از شروع مسابقات و در سریع‌ترین زمان ممکن انتخابات را برگزار کنیم.

شکوری در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار ایران برابر کامبوج به تعویق خواهد افتاد، گفت: باید ببینیم چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد، تیم ملی آماده است و برای بازی‌ چه در زمانی که اعلام شده و چه در تاریخ جدیدی که اعلام شود، آمادگی داریم.

وی در پایان گفت: دراگان اسکوچیچ باشگاه‌ها را به طور کامل رصد می‌کند و به زودی قرارداد وی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امضا می‌شود. درباره شفافیت قراداد وی من صحبتی نکردم و دوستان عزیزی که در این باره حرف زدند خودشان پاسخگو خواهند بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.