×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شیائومی ردمی ۱۰A در گیک‌بنچ و لیست FCC دیده شد

ردمی در سال ۲۰۲۰ از گوشی‌های سری ردمی ۱۰ خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها به عنوان اقتصادی‌های شرکت چینی راهی بازار شدند و توانستند با قیمت مناسبی که داشتند، توجه بسیاری از کاربران را نیز به خود جلب کنند. اما اینطور که به نظر می‌رسد، ردمی قصد دارد یک مدل دیگر را هم به محصولات این سری اضافه کند؛ گوشی جدیدی تحت عنوان ردمی ۱۰A که قرار است امسال راهی بازار شود.

به‌تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ، محصولی را با شماره مدل ۲۲۰۲۳۳L2C از شیائومی شاهد بودیم. متاسفانه بنچمارک تمام مشخصات فنی یک محصول را به تصویر نمی‌کشد اما با این حال توانستیم حداقل از میزان رم، نوع پردازنده، سیستم‌عامل و نام گوشی تا حدودی مطمئن شویم.

البته این گوشی ردمی ۱۰A که در گیک‌بنچ شاهد آن بودیم ظاهرا مدل مخصوص بازار چین است چرا که پیش از این نسخه‌ی جهانی این محصول با شماره مدلی متفاوت (۲۲۰۲۳۳L2G) در پایگاه داده IMEI دیده شد.ردمی 10A در گیک‌بنچ 4

ردمی ۱۰A در گیک‌بنچ ۴

اینطور که به نظر می‌رسد، این گوشی از تراشه‌ی مدیاتک MT6762G یا همان هلیو G25 به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم هم آن را همراهی می‌کند. نکته‌ی ناامیدکننده در این بنچمارک اما اندروید ۱۱ است که ظاهرا به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی ایفای نقش خواهد کرد. این در حالی است که بسیاری از گوشی‌هایی که اکنون راهی بازار می‌شوند از اندروید ۱۲ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض بهره می‌برند.

اما در رابطه با امتیازی هم که این گوشی کسب کرده تعجب نکنید. این بنچمارک نسخه‌ی ۴ گیک‌بنچ است که سبک امتیازدهی ان متفاوت با بنچمارک نسخه‌ی ۵ گیک‌بنچ است. بنابراین امتیازها در آن بالاتر از امتیازی که یک محصول مشابه در گیک‌بنج ۵ کسب می‌کند به نمایش در می‌آید.

شیائومی ردمی 10A

اگرچه این گوشی نسخه‌ی چینی است اما نسخه‌ی جهانی آن در لیست FCC حضور پیدا کرد که با توجه به اطلاعات منتشر شده در آن لیست متوجه شدیم مدل جهانی ردمی ۱۰A قرار است با ترکیب حافظه‌ی ۲/۳۲، ۳/۳۲، ۳/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایت راهی بازار شود.

در مدل جهانی هم اندروید ۱۱ سوار بر رابط کاربری MIUI 12.5 به عنوان سیستم‌عامل اصلی گوشی ایفای نقش خواهد کرد. اما انتظار می‌رود خیلی زود آپدیت اندروید ۱۲ برای آن عرضه شود چون خیلی جالب نیست چندین ماه بعد از عرضه‌ی اندروید ۱۲ و حتی دریافت این آپدیت توسط یک سری از گوشی‌های خود ردمی و شیائومی، باز هم شاهد مدلی با اندروید قدیمی باشیم.

از جمله قابلیت‌های ردمی ۱۰A می‌توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو مگاپیکسلی احتمالا ماکرو اشاره کرد. همچنین یک حسگر اثرانگشت هم درون این گوشی حضور خواهد داشت که به احتمال بسیار فراوان باید با کلید پاور ادغام شود چون معمولا برای این گوشی‌ها از نمایشگر LCD استفاده می‌شود. حال از این بابت خیلی مطمئن نیستیم. لازم به ذکر است این گوشی از اینترنت ۴G پشتیبانی می‌کند و برای کسانی تولید شده که به دنبال صرف کمترین هزینه برای یک گوشی هوشمند هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.