×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | شیوه نامه جدید تمدید گواهی نامه های حرفه ای بازار سرمایه

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، احسان عامری، مدیر آموزش کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: لازم است تمام اشخاصی که مدت اعتبار گواهی‌نامه‌های حرفه ­ای آنان به پایان رسیده نسبت به تمدید آن اقدام کنند. از این رو افراد متقاضی باید ضمن مطالعه کامل دستورالعمل نحوه تمدید گواهی­نامه ­های حرفه ­ای بازار سرمایه مصوب هیات مدیره سازمان بورس، نسبت به مصوبات جدید کمیته گواهی­نامه ­های حرفه ­ای بازار سرمایه در خصوص دستورالعمل تمدید گواهی­نامه ­های حرفه ­ای آگاهی داشته باشند.

مدیر آموزش کانون کارگزاران در ادامه بیان داشت: اشخاص وابسته به اعضای این کانون باید طبق رویه اجراییاعلام شده نسبت به استعلام سوابق شغلی و تحصیلی خود از طریق سامانه آموزشی کانون اقدام کنند.

وی ادامه داد: هم­چنین در پایان به متقاضیان توصیه می­ شود، ابتدا بر اساس امتیازهای مندرج در دستورالعمل و معافیت ­های در نظر گرفته شده (شغلی و تحصیلی) و هم­چنین امتیازهای دوره­ های قبلی ، نسبت به محاسبه امتیاز خود اقدام کنند و سپس امتیازهای باقی مانده مورد نیاز خود تا حداقل امتیاز لازم برای تمدید هر گواهی نامه را از طریق دوره ­های آموزشی تکمیل کنند.

عامری یکی از تفاوت­ های عمده این شیوه تمدید با شیوه برگزاری قبلی را دوره های آموزشی جدید دانست و گفت: دیگر دوره ­های آموزشی مختص تمدید و با سرفصل­ ها و زمان­ های مشخص مانند سابق وجود ندارد و متقاضیان به راحتی می ­توانند با حضور در دوره ­های آموزشی مختلف و متنوع مورد تایید کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه در موسسات مجاز به برگزاری دوره تمدید شرکت کرده و امتیاز مدنظر خود را کسب کنند. کانون کارگزاران هم به روال سابق ضمن انجام فرآیند استعلام شغلی و تحصیلی، پذیرای علاقه‌مندان در دوره‌های آموزشی خود جهت بهره‌مندی از امتیاز تمدید است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.