×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صادقی: سایپا بهتر از فصل قبل خواهد بود/ جوانگرایی برای ما افتخار است

به گزارش ایرنا؛ «ابراهیم صادقی» در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته نخست از بیستمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: لیگ مثل پارسال با تاخیر شروع شد و این برای تیم‌هایی که با برنامه کار می کنند، خوب نیست. با این حال کاملا آماده هستیم و می خواهیم خیلی مقتدر از فصل قبل باشیم.
وی افزود: بازهم جوان‌ترین تیم لیگ هستیم و امسال هم جوانان خوبی در لیگ خواهیم داشت و این افتخاری است برای باشگاه ما خواهد بود که در سازندگی فوتبال ایران نقش دارد.
صادقی پرسپولیس را حریف قابل احترامی دانست و عنوان کرد: به هواداران، کادرفنی و بازیکنان این تیم بابت چهارمین قهرمانی لیگ و فینالیست شدن آسیا تبریک می گویم اما قطعا بازی محکمی برابر آنان خواهیم داشت و حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم.
این مربی افزود: پرسپولیس تقویت شده و بازیکنان فصل گذشته ما نیز باتجربه‌تر شده‌اند و با تمرکز بیشتری نسبت به قبل بازی خواهیم کرد. پرسپولیس از فصل قبل قوی‌تر است، این تیم همیشه خوب بوده و اکنون نیز قدرتمند است.
وی در مورد جدایی چندبازیکن از سایپا، گفت: سعی کردیم شالکه تیم را حفظ کنیم اما چند بازیکن به خاطر پیشنهادات مالی بسیار بهتری که داشتند از تیم جدا شدند که برای آنان آرزوی موفقیت می کنم. به تیمم امیدوارم و نفرات جوان ما باید قدر این فرصت را بدانند و شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند که راه برای هم نسل‌های آنان باز شود.
صادقی در مورد برگزاری دیدار فردا در ورزشگاه دستگردی، گفت: میزبان هستیم و حق‌مان بود که ورزشگاه را انتخاب کنیم. از آنهایی که موافقت کردند بازی در این ورزشگاه باشد تشکر می‌کنم.
تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس، عصر فردا (جمعه) در هفته نخست از بیستمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف هم می‌روند.
این دیدار به میزبانی سایپا و در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.