×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صدرنشین در اصفهان متوقف شد

به گزارش ایرنا؛ تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

ذوب‌آهن در شرایطی به مصاف صدرنشین لیگ برتر رفت که هفته گذشته استقلال را متوقف کرده بود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که شهر خودرو را شکست داده بودند با انگیزه فراوانی پا به این مسابقه گذاشتند تا جایگاهشان را در صدر جدول تثبیت کنند.

قضاوت این مسابقه را سید مهدی سیدعلی با کمک‌های هادی طوسی و علیرضا مرادی بر عهده داشت.

در دقیقه ۱۰ ذوب‌آهن صاحب ضربه پنالتی شد که  علی‌رضا حقیقی توپ مارکو بییدوف را با شیرجه زمینی دفع کرد اما در برگشت، محمد سلطانی‌مهر به توپ رسید و با پاسی در عرض علی دشتی را در مقابل دروازه خالی در موقعیت خوبی قرار داد تا او گل اول تیمش را به‌ثمر رساند.

در دقیقه ۳۵ ذوب‌آهن بازهم صاحب پنالتی شد که این مرتبه «میلاد جهانی» پشت توپ ایستاد و ضربه او به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۸: منشا که صدرنشین گلزنان لیگ برتر است با پاس رو به عقب خود سعید صادقی را در موقعیت خوبی قرارداد و این بازیکن با شوتی محکم دروازه ذوب‌آهن را باز کرد.

در دقایق پایانی این دیدار، آرمین سهرابیان مدافع گل‌گهر از زمین بازی اخراج شد.

گل‌گهر سیرجان سیرجان با این تساوی تعداد امتیازات خود را به عدد ۱۴ رساند تا همچنان در صدر جدول حضور داشته باشد و ذوب‌آهن با پنج امتیاز رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داد.

ترکیب ذوب‌آهن

شهاب گردان،سید عبدالله حسینی،وحید محمدزاده،فرشاد محمدی‌مهر،مهرداد قنبری،محمد سلطانی‌مهر،قاسم حدادی‌فر،علی دشتی،دانیال مومنی،میلاد جهانی،دارکو بییدوف

ترکیب گل‌گهر

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، بهنام برزای، علیرضا ابراهیمی، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، پیمان رنجبری، گادوین منشا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.