×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صدری: از اسپانسر استقلال ۸ میلیارد گرفتم/ انصاری‌فرد پاسخ دهد

به گزارش ایسنا، مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد. او در ابتدای این نشست خبری اظهار کرد: ما در یک سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم. راجع به گذشته می‌توانید از من سوال کنید. برای آینده ما برنامه‌های خوبی داریم. یعنی تلاش ما این است که به اولین قولمان یعنی قهرمانی ششم پرسپولیس عمل کنیم. همچنین بتوانیم با کمک هواداران زیرساختی فراهم کنیم که مشکلات مالی قطعا حل شود و دیگر شاهد اتفاقاتی مانند پول ندادن و عقب افتادن حقوق‌ها نباشیم.

او افزود: از تمام ظرفیت‌های باشگاه در حوزه درآمدزایی می‌خواهیم استفاده کنیم. این ظرفیت‌ها محقق نمی‌شود مگر با کمک هواداران عزیزمان. یکی از موارد فضای مجازی است. حداقل در این حوزه بنده تخصص دارم و تلاش می‌کنیم که حداکثر ظرفیت آن استفاده کنیم. موارد دیگر هم وجود دارد. از جمله تبلیغات محیطی، پخش مستقیم و غیره که می‌تواند به باشگاه کمک کند.

سرپرست مدیرعامل پرسپولیس گفت: این که کادر فنی ما بدون دغدغه خاطر بتواند کار تیم را جلو ببرد. این مورد هم درباره بزرگسالان است و هم پایه‌ها. امیدواریم قهرمانی‌های ما مداوم باشد. وقتی می‌گوییم پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست، باید بتوانیم در تمامی حوزه‌ها نشان دهیم. یک بخش آن مربوط به مسابقات لیگ است که پنج دوره قهرمان شدیم. ان‌شاءالله در آسیا و جام حذفی هم این موفقیت‌ها کسب می‌شود. البته این موضوع فقط شامل حال مسابقات نیست. باشگاه ما باید از نظر اخلاق و فرهنگ یک باشد. به نظرم باشگاه پرسپولیس باید در تمام حوزه‌ها شماره یک باشد. این موضوع با همدلی و اتحاد بین هواداران و باشگاه به وقوع می‌پیوندد.

صدری بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت در تمامی حوزه‌ها باید بتوانیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم؛ چه از ظرفیت دولتی و چه خصوصی. یکی از مواردی که ما در آینده به آن می‌پردازیم مباحث تعاملی است و باید خیلی از مشکلات را با تعامل حل کنیم. ما هیچوقت دنبال دعوا یا مباحث مشاجره‌ای نیستیم و بیشتر به دنبال تعامل هستیم. البته اجازه نمی‌دهیم یک ذره از حق باشگاه ضایع یا نادیده گرفته شود. امیدواریم در فصل جاری به این اهدافی که داریم، بتوانیم برسیم. ما تلاش می‌کنیم که هر ماه گزارشی از عملکرد باشگاه به رسانه‌ها ارائه کنیم.

او گفت: یکی از مباحث جدی مورد نظر ما بحث شفافیت در تمام حوزه‌هاست. ما در باشگاه چیز پنهانی از هواداران و مردم عزیزمان نداریم. بزرگترین سرمایه ما هوادارانمان هستند و تا می‌توانیم باید اعتماد آن‌ها به باشگاه را جلب کنیم. هرجا که سعی کردیم این اعتماد به وجود بیاید، همه سود برده‌اند. هم باشگاه و هم هوادار از یک موضوع منتفع شده‌اند.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در خصوص پرداخت بدهی کالدرون، گفت: در بحث خارجی‌ها فقط یک پرونده کالدرون نبوده و قبل از حضور ما چند پرونده باز دیگر هم بود. تاریخ عقد قرارداد این مربی، ۱۰ تیر ۱۳۹۸ بود. آقای عرب این قرارداد را امضا کردند. چه زمانی اختلاف پیش آمده؟ یکم ژانویه ۲۰۲۰ که در دوره مدیریت آقای انصاری‌فرد بوده است. تاریخ صدور رای این پرونده، دهم تیر ۱۳۹۹ است و پرونده دیروز مختومه شد. مبلغی که تا روز پرداخت به او داده شده بود، بیش از ۲۹۹ هزار دلار بود و حدود ۵۷۹ هزار دلار باقی مانده بود که این مبلغ به  علاوه ۳ هزار فرانک پیگیری پرونده و همچنین طلب بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواکین می‌شد که در مجموع عددی حدود ۷۴۵ هزار دلار شد. مدت قرارداد او ۱۰ تیر ۹۸ تا ۱۰ تیر ۹۹ و قرارداد هر فصل او ۸۵۰ هزار دلار بود. قرار بود ۳۰۰ هزار دلار این مبلغ تا دو هفته بعد از امضای قرارداد با او داده شود و ۳۰۰ هزارتای دیگر هم قرار شد تا نیم‌فصل داده شود و ۲۵۰هزار دلار هم تا انتهای فصل داده شود. من عنوان کسی که مسئولیت دارم، خواهش می‌کنم از دستگاه‌های نظارتی که به قرارداد خارجی‌هایی که در ایران هستند و نحوه قرارداد و پرداخت آن‌ها نظارت داشته باشند. چه ضرورتی دارد کاری که با ۱۰۰ هزار دلار می‌شد انجام داد، به اینجا کشیده شود؟ چرا کسی پاسخگو نیست؟ ما فحش‌ها و بد و بیراهش را خوردیم اما کاری که با ۱۰۰ هزار دلار می‌شد انجام داد را با التماس و با ۷۵۰ هزار دلار انجام دادیم.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس با بیان این که چرا کسی پاسخ نمی‌دهد چرا مشکل کالدرون که در گذشته با ۱۰۰ هزار دلار حل می‌شد را او و کادر مدیریتی‌اش مجبور شده‌اند با ۷۵۰ هزار دلار حل کنند، گفت: این سوالی است که بنده خودم به عنوان هوادار در ذهنم است. یکی باید به آن پاسخ دهد. من باید به عملکرد خودم حتی ۱۰ سال دیگر پاسخگو باشم. حداقل بیایید بگویید ما به خاطر این مشکل ۱۰۰ هزار دلار را ندادیم، ما جای دیگر مشکل داشتیم و این کار را نکردیم. چرا باید اجازه دهیم که کار به جایی بکشد که هوادار به ما فحاشی و توهین کند؟ البته اشکالی ندارد و ما به دیده منت قبول کردیم.

صدری ادامه داد: مشکل آقای کالدرون اولین بحثش تهیه پول بود. ما از زمان آقای سمیعی به هر دری می‌زدیم که ۲۲ میلیارد را تهیه کنیم. هر پولی تهیه می‌شد اولویت ما حقوق بازیکنان، کادر و پرسنل بود. ما نتوانستیم این ۲۲ میلیارد را تهیه کنیم. شخصی که به ما کمک کرد شخص آقای سجادی بود که متاسفانه خیلی از مواردی که توهین می‌شود، به او توهین است. در صورتی که آقای هوادار عزیز، قربان شکل شما بروم، آقای سجادی اگر کمک نکرده بود از کجا این ۲۲ میلیارد را می‌آوردیم؟

او تصریح کرد: یک سری هم می‌آیند می‌گویند که وظیفه بوده چون باشگاه دولتی است ولی همین که ایشان این همت را کرده با ارزش است. مگر قبلی‌ها نمی‌توانستند این کار را بکنند؟ بالاخره پول تهیه شد. حالا بگذریم که در فضای مجازی این بحث مطرح شد که این پول حق چی و چی بوده است. هیچ کدام این موارد درست نبود. وزارت ورزش کمکی به ما کرد و توانستیم این پول را تهیه کنیم و به کالدرون بدهیم. پولی که با ۱۰۰ هزار دلار جمع می‌شد.

سرپرست مدیرعامل پرسپولیس اظهار کرد: سوال من این است چرا این مشکل با ۱۰۰ هزار دلار جمع نشد؟ من نمی‌گویم که مقصر بودند ولی به مردم جواب بدهند. ما راجع به این موضوع مطالبه داریم و هر که می‌خواهد باشد، حتی آقای صدری. چرا باید در فضای مجازی ما باید مورد اهانت قرار بگیریم؟ چرا کسانی که این پرونده را درست کردند نباید پاسخگو باشند؟ دکتر سجادی به آخر این پرونده رسید، ما هم به آخر آن رسیدیم. از هواداران و خبرنگاران می‌خواهیم که این موضوع ۱۰۰ هزار دلار را مطالبه کنند.

او افزود: پول تهیه شد. ما در باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستیم که بتوانیم هزینه‌هایمان را کاهش دهیم. یکی از مسائل پایین‌ آوردن هزینه‌ها پرونده آقای کالدرون بود. کمک دیگری که آقای سجادی به ما کرد این بود که ما نامه‌ای به بانک مرکزی زدیم. کاری که قبلا در باشگاه پرسپولیس نشده بود. ما همیشه ارز آزاد می‌گرفتیم. همین الان اگر بخواهیم پول رادو را بدهیم باید به بانک مرکزی نامه بزنیم و قیمت روز را برایت حساب کند و ارز را از بانک مرکزی می‌گرفتیم. ما برای کار آقای کالدرون ارز نیمایی گرفتیم. یعنی با اجازه شما ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نفع باشگاه شد. این جا هم کمک وزارت ورزش بود. دوندگی‌هایش را ما کردیم ولی بالاخره حمایت و کمک وزارت باعث شد که ارز نیمایی بگیریم.

وی ادامه داد: من باید ارز می خریدم و به جای این که دلار را ۲۹ هزار تومان بگیرم، ۲۳ هزار تومان خریدیم و ۳ میلیارد به نفع باشگاه کار کردم. در کشور یک سری قوانین داریم که باید آن را رعایت کنیم. ما از صرافی‌های که مجوز بانک مرکزی دارند و می‌شد این ارز را جابه‌جا کرد، این کار را انجام دادیم. من دو دفعه با کالدون به همراه وکیلم به صورت ویدیوکال صحبت کردیم و به او پیشنهاد دادیم که جلسه‌ای را در ترکیه برگزار کنیم و این بدهی را قسط‌بندی و پرداخت کنیم. به او گفتم که می‌دانم که به او بی‌احترامی شده و ما حاضریم جبران کنیم و به خاطر هواداران این مبلغ را در ۵ قسط از ما بگیرد. من ۲ دفعه با او در ترکیه قرار گذاشتم که تشریف نیاوردند. صرافی‌ها به من گفتند که اگر در ترکیه، امارات یا قطر به ما شماره حساب دهید، ما می‌توانیم ۲۴ ساعته پول را واریز کنیم. باز با او تماس گرفتیم و گفتیم که یک شماره حساب از خود یا آشنایانش در یکی از این ۳ کشور بدهد که ایشان به ما گفتند که فقط باید با وکیلم صحبت کنید. ما دیدیم که ۱۰۰ هزار دلار این پول برای خواکین است. خیلی برای ما عجیب بود که ما با طرف با احترام برخورد می‌کنیم و او این‌گونه با ما رفتار می‌کند. من به گرشاسبی گفتم که از خواکین خواهش کند این ۱۰۹ هزاری که متعلق به او است را در همین جا دریافت کند که آقای خواکین به ما اعلام کردند که کالدرون پولش را از پیش داده است و این تیر ما هم به سنگ خورد.

صدری اضافه کرد: بعد از آن ما با وکیل کالدرون که یک خانمی بود، تماس گرفتیم که تا یک مدت جواب ما را نمی‌داد. سرانجام جواب پیام‌های ما را داد و گفت که من در سوییس یک حسابی دارم که می‌توانید به آن واریز کنید. فرستادن ارز به اروپا سخت است. من دیروز دیدم که یکی از هواداران کامنتی گذاشته که چرا کاری که می‌شد ۲۴ ساعته انجام داد را در یک ماه انجام دادید! انگار ما یک ماه نشسته بودیم و استراحت می‌کردیم و کاری نمی‌کردیم که برخی هواداران این‌گونه برخورد می‌کنند. کشور ما تحریم است و جابه‌جایی ارز سخت است و ما هم باید قانونی این کار را انجام دهیم زیرا وابسته به دولت هستیم. ما پول را حواله کردیم و ۱۰ روز طول کشید که این اتفاق رخ دهد و این وسط ۵شنبه و جمعه ما و شنبه و یک‌شنبه آن‌ها تعطیل است و باعث شد روند طول بکشد. یک ۶۰۰ هزارتا، یک ۱۰۰هزارتا و یک ۵۰ هزارتا به حساب ایشان نشست و دو حواله از این ۳ حواله را تاییدیه داد و گفت که بانک در خصوص این ۶۰۰ هزارتا از او سوال پرسیده است. ما با کارگزار خود که در خارج از ایران است، صحبت کردیم و به ما گفت که بگذارید همان خانم و کارگزار مسائل را پیگری کند تا پول بلاک نشود. نامه‌ها برای کارگزار فرستاده شد و آن‌ها هم امضا کردند و تحویل بانک دادند. بانک به این خانم گفت که رابطه کاری ایشان با آن کارگزار مشخص نیست و ما درخواست کردیم که پول را برگردد. کارگزار به ما تذکر داد که نگذارند دلیل برگشت این پول را تحریم بزنند زیرا اگر چنین اتفاقی می‌افتاد، ۶۰۰ هزار دلار بلاک می‌شد و سوخت می‌شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود:‌ حدود سه هفته طول کشید تا پول دوباره به حساب ما در خارج از کشور بازگردد. نمی‌توانستیم خیلی حساسیت به خرج دهیم چون ممکن بود کل پول بلاک شود. ما این پول را با کلی زحمت جمع کرده بودیم. ما صبر کردیم تا پول به حساب بیاید تا از یک کانال دیگر پول را واریز کنیم.  خوشبختانه این دفعه ریسک نکردیم. این‌بار با دلار کار نکردیم و ذره ذره خواستیم تا مطالبات کالدرون را بپردازدیم. ما به آن کارگزار اعتماد داشتیم چون کارش این است. خدا را شکر هفته پیش، در روز جمعه کالدرون تایید کرد که همه پول به غیر از ۴۵ هزار دلار به حساب آمده است. ما چون مطمئن بودیم که می‌توانیم از این کانال بازهم بقیه پول را بپردازیم، مشکل خاصی را متحمل نشدیم. یک سمت ماجرا برای من خیلی دردآور بود.  من به کالدرون التماس کردم و گفتم به خاطر اینکه پیش هواداران شرمنده نباشیم، از شما خواهش می‌کنیم که در تسریع  امور مربوطه با ما همکاری کنید. من اگر صوت آقای کالدرون را برای شما بگذارم، شرم‌تان می‌آید که چطور او به ما توهین می‌کند. ما واقعا لایق این مساله هستیم؟ او به ما گفت ۲ سال است من را معطل کردید و من تمام پولم را می‌خواهم. ما با وکیل کالدرون هم کلنجار رفتیم و خواستم که تاییدیه‌های لازم سریع‌تر انجام شود اما وکیل کالدرون به من گفت موکل من پادشاه من است. من حتی با پسر کالدرون و هر کس دیگری که فکر می‌کردم باعث شود کارها سریع‌تر پیش برود تماس گرفتم اما اتفاقی رخ نداد.

صدری خاطرشان کرد: متاسفانه کالدرون شب گذشته به روی آنتن آمد و گفت ایران را دوست دارد. آقای کالدرون شما کجا به هواداران احترام گذاشتید؟ من با دادن ۹۵ درصد از پول شما، خودم را به شما ثابت کردم. این است جواب کار ما؟ خواستید من متن ارسال شده را هم می‌توانم منتشر کنم که یک متن از موضع بسیار پایین است اما ایشان به ما گفتند که همه پولش را می‌خواهد. در گذشته به کالدرون شاید بی‌احترامی شده است اما ما ۹۵ درصد از مطالبات ایشان را دادیم و اگر ۵ درصد این پول را نمی‌دادیم اتفاقی می‌افتاد؟ ما در ماجرای مطالبات کالدرون هیچ کوتاهی نکردیم.

صدری گفت: هم آقای انصاری‌فرد، هم آقای عرب و هم آقای رسول پناه را دعوت کنید که راجع به این موضوع توضیح دهند. این کمک می‌کند که ذهن هواداران روشن شود. چون ممکن است که من الان به عنوان مدیر مجموعه تصمیمی بگیرم. خب اشکال ندارد، بیایید توضیح دهید که شرایط شما آن زمان به شکلی بوده که چنین تصمیمی گرفتید. وقتی هوادار می‌بیند که مدیران قبلی پاسخگو نیستند، بی‌اعتماد می‌شود. من جلسه‌ای با حضور این افراد حاضرم بگذارم که راجع به تک تک موارد توضیح دهیم تا این قصه یک بار برای همیشه جمع شود و اینطور نباشد که برویم جای دیگر بنشینیم که این کار را کردم، آن کار را کردم.

او در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار ایسنا چرا بحث ۱۲۵ هزار دلار را باز نمی‌کند و چرا این پول با تاخیر به کالدرون پرداخت شد تا راه شکایت او باز شود، توضیح داد: آقای رسول پناه در شبکه ورزش این موضوع را گفتند. من هم مثل شما سوال دارم. هم آقای انصاری‌فرد و هم آقای رسول پناه بیایند این موضوع را توضیح دهند. این پول پرداخت شده ولی به جای دیگر رفتند. باشگاه یک هزینه دیگری داشته که این پول قبل از پرداخت به کالدرون برای یک موضوع دیگر هزینه شده است. حتما واجب بوده که این اتفاق افتاده است. من هم می‌گویم بیایند و این موضوع را توضیح دهند. ایشان ممکن است موضوع مهم‌تری از کالدرون داشته است.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس ادامه داد: راجع به اوساگونا عقد قرارداد او ۲۳ دی سال ۹۸ بوده که آقای انصاری‌فرد بسته است. اختلاف او و باشگاه یک اردیبهشت ۱۴۰۰ است و تاریخ صدور رای دوم شهریور ۱۴۰۰ است و باشگاه با بازیکن اقاله نموده اما پرداخت نکرده است. یعنی با او توافق شده اما پول پرداخت نشده است. به او ۴۷ هزار و ۹۰۰ دلار پرداخت شده و رای فیفا ۹۶ هزارتاست که آن را با اجازه آیتم بعدی است که ما باید پرداخت کنیم.

صدری بیان کرد: یک موضوع جالب دیگری بگویم. کالدرون دیشب در مصاحبه‌اش گفت که ۱۰۰ هزار دلار باشگاه هزینه کرده است. این‌ها پولی است که باشگاه باید بابت هزینه‌های دادرسی بدهد. این پولی نبوده که باشگاه بخواهد به کسی بدهد تا پرونده را حل کند.

او در واکنش به اظهارات خبرنگار ایسنا مبنی بر این که شما به عنوان مدیرعامل می‌دانستید که سرانجام اعتراض به رای کالدرون چیست و به همین دلیل این هزینه اضافی بوده است، بیان کرد: یک جایی شما می‌دانی برنده‌ای و هزینه می‌کنی. این را هم باید دوستان جواب بدهند که وقتی شما می‌دانستی برنده نیستی، بابت آن هزینه کرده‌ای. اتفاقا ما در همین پرونده موردی بود که اگر انجام می‌شد، رای ۶ ماه عقب می‌افتاد ولی باید ۱۰ هزار دلار هزینه می‌کردیم. من پرسیدم که اگر این هزینه دادرسی را پرداخت کنیم برنده می‌شویم یا نه که آقای امیرعلی گفتند ما بازنده هستیم. بالاخره آن کسی که پول را پرداخت می‌کند می‌داند که برنده می‌شود.

صدری درباره ماجرای شکایت بودیمیر و پرداخت بدهی‌اش گفت: روزی که من رسیدم پنجره باشگاه بسته بود. آقای عرب در تاریخ ۱۸ بهمن ۹۷ با بودیمیر قرارداد بست. ۱۲ فروردین ۹۹ رای او صادر شد و تا آن موقع ۲۵ هزار یورو به او پرداخت کرده بودند. کل قرارداد او از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰، ۵۰۰ هزار یورو بود. سفیر ایران در کرواسی می‌داند که او اکنون در تیمی بازی می‌کند که قراردادش پنج هزار دلار بسته شده است. چرا ما آمدیم سالی ۲۵۰ هزار یورو با او قرارداد بستیم. دوستانی که این کار را کردند چرا نمی‌آیند جواب بدهند؟ ما این پول را دادیم و سی و دو هزار یورو جریمه‌اش بود.

او ادامه داد: از بودیمیر خواستیم به خاطر هوادار این مبلغ اندک را از ما نگیر اما او همه ما را بلاک کرده بود و تا مبلغ کامل را نگرفت، رضایت نداد. کسی که پنج هزار دلار ارزشش است چرا باید این همه به او پول دهیم و قرارداد ببندیم؟ چرا کسانی که این کار را کردند، نباید پاسخگو باشند؟ من با دو بازیکن تاجیکی قرارداد بستم و ۱۰ سال دیگر هم باشد، باید بیایم و جواب بدهم. هر کسی باید در مقابل عملکردش پاسخگو باشد. من این‌ها را به نهادهای نظارتی اعلام کردم. همین الان قرارداد کارگزار را برای تمام نهادهای نظارتی می‌فرستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پرونده استوکس گفت: در زمان آقای انصاری‌فرد یعنی ۷ بهمن ۹۸ قراردادش بسته شد. ۲۳ بهمن ۹۹ و در زمان او و آقای رسول پناه اختلاف و شکایت کشیده شد. ۱۸ آبان ۱۴۰۰ هم رای فیفا صادر شد. ۱۵۰ هزار دلار نیز مبلغی بود که تا روز اختلاف به او پرداخت شده بود و مبلغی که با رای فیفا اعلام شد ۸۳ هزار دلار است. البته او برای دریافت ۱۲۰ هزار دلار شکایت کرده بود که ما توانستیم ۴۰ هزار دلار از این مبلغ را کم کنیم اما چیزی که وجود دارد این است که می‌توانستیم از او غرامت بگیریم.

او ادامه داد: استوکس به خاطر کرونا از ایران رفت اما جالب است که باشگاه به او رضایت نامه داد. هیچکس از او راضی نبود و چرا آمدند و به او رضایت نامه دادند. سوال ما از آقای رسول پناه این است که چرا رضایت‌نامه‌اش را کتبا صادر کرد؟ فدراسیون تقصیری ندارد و باشگاه این رضایت نامه را صادر کرد. اگر رضایت نامه صادر نمی‌شد، ما در دادگاه عالی ورزش برنده بودیم. بیایند توضیح دهند چرا این روند اینگونه طی شده است؟

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس درباره رادوشوویچ گفت: سوال من این است که وقتی قرارداد او تمام شد و دروازه‌بان دوم ما بوده، چرا باید قرارداد ۲۵۰ هزار یورویی و سه ساله با او را تمدید کنیم؟ او به اتاق من آمد. من می‌توانم به شما نشان دهم که یک بازیکن چطور به مدیر باشگاه توهین کرد. من از او عذرخواهی کردم.

صدری ادامه داد: وکیل ایشان چیزی برای ما فرستاده بود که باید ۱۹۶ هزار یورو به او پرداخت کنیم. گفتیم مشکل شما چیست؟ گفت مشکل من این است که شما به من مانند باقی بازیکنان نگاه نمی‌کنید؟ گفتیم خب شما از سال قبل چقدر طلب دارید؟ ۳۰ هزار یورو. الان هم از ۲۵۰ هزارتا که نمی‌دانم چرا باید چنین قراردادی داشته باشد، ۲۰ درصد یعنی ۵۰ هزار دلار باید به مانند باقی بازیکنان به او پرداخت می‌کردیم. یعنی سر جمع می‌شد ۸۰ هزارتا. من به او گفتم که الان ۵۰ هزارتا به شما پرداخت می‌کنیم و ۳۰ هزارتای دیگر را تا سه ماه آینده پرداخت خواهیم کرد. بعد از آن دیگر هر پرداختی که شد، مانند باقی بازیکنان انجام می‌شود. رادو این موضوع را قبول کرد.

او بیان کرد: حتی کارمند من دیر به بانک مرکزی رفت تا پول بگیرد، با او برخورد کردم. رادو حتی بابت این موضوع گفت کوتاه بیا و من فردا می‌آیم پولم را می‌گیرم. ما آن روز تا ساعت ۷ صبر کردیم که تا پول به دستمان برسد. ایشان که می‌گوید پول با یک روز تاخیر پرداخت شده باید بگویم که ساعت ۷ پول در باشگاه بوده است. او گفت فردا ساعت یک می‌آید. آمد و پول را گرفت و سوار هواپیما شد و رفت. من نمی‌دانم ۵۰ هزار یورو باید بدهیم و فحش هم بخوریم؟

او درباره وضعیت کارگزار باشگاه پرسپولیس و ارائه ضمانت‌نامه‌های موجود توسط کارگزار خاطرنشان کرد: ضمانت‌های لازم توسط کارگزار صورت خواهد گرفت. اگر غیر از این بود که کارگزار ۲۰ میلیارد به عنوان پیش پرداخت به ما نمی‌داد. من قبل از عقد قرارداد با کارگزار گفته بودم، کسی که با ما قرارداد می‌بندند باید به ما ۲۰ میلیارد پول بدهد. به نظر شما ۲۰ میلیارد پول مهم‌تر است یا فراهم‌ کردن ضمانت‌نامه‌ای که از بانک باید گرفت؟ این کارگزار اگر ضمانت‌نامه نداد، درباره آن صحبت می‌کنیم.

صدری درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت:‌ ما با تمامی بازیکنان غیر از بازیکنانی مثل ترابی، قراردادشان را ۲ تا ۳ سال تمدید کردیم. البته سید جلال حسینی پیشکسوت ما هستند و امیدوارم بتوانیم از ایشان مثل قبل استفاده کنیم. قرار بود یک نامه‌ای آقای عطایی به سرلک و ترابی بزنند تا به باشگاه بیایند و با آن‌ها صحبت کنیم. من با حامد لک هم صحبت‌هایی داشته‌ام. تمام بازیکنان ما به غیر از حامد لک، مهدی ترابی و سرلک، قراردادشان تمدید شده. به نظر من اتفاقی که برای نوراللهی و کنعانی‌زادگان رخ داد، اصلا برای باشگاه خوب نبود و در قراردادهای جدیدمان برای بازیکنانی مثل عبدی، بندی اضافه کردیم که بعد از اتمام مهلت قرارداد، اگر بازیکن لژیونر شد، باید ۵ درصد تا ۱۰ درصد از قراردادش را سالانه به باشگاه بدهد. این بازیکنان در این مساله قطعا به ما کمک خواهند کرد.

صدری در خصوص زمان مشخص شدن مدیرعاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم این موضوع در مقابل مشکلات باشگاه مثل طلب کالدرون، موضوعی حاشیه‌ای است. شما می‌دانید که در این باشگاه مواردی بوده که طرف دو سال سرپرست بوده است. بعد از صحبت من با سجادی، قرار این بوده است که تمام اختیارات مدیرعاملی را داشتم و این که مثلا فردا صبح حکم مدیرعاملی من بیاید، فرقی در روندی که پیش می‌رود، نخواهد کرد. ارتباط سجادی به ما نزدیک است و به ما اعتماد کرده است و ما هم تلاش می‌کنیم کارهایی که به نفع باشگاه است را انجام دهیم. ما ایشان را در جریان مشکلات باشگاه می‌گذاریم و بعضی موارد را شخصا به او اطلاع‌رسانی می‌کنم. باید از کمکی که یک نفر می‌کند، واقعا تشکر کرد و او در این مدت که وزیر شده است، فرقی بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نگذاشته است. هم هیات‌مدیره حامی ماست و هم من به عنوان کسی که در این سمت نشسته است، کارم را درست انجام می‌دهم. هیچ کم و کسری نداشتیم و با وجود این که برخی شایعه‌های در فضای مجازی وجود داشته اما کار ما درست پیش رفته است. من قبل از این که این سمت را داشته باشم، هوادار این باشگاه بوده‌ام و هر کاری چه اینجا باشم و چه نباشم، برای تیم مورد علاقه‌ام انجام می‌دهم. من پیش از این که به این رده مدیریتی برسم، کارم را درست انجام دادم و در این خصوص هم فکر می‌کنم تکلیفش تا چند روز دیگر تمام خواهد شد و هر تصمیمی گرفته شود به صلاح باشگاه است.

صدری در پاسخ به این سوال که آیا پنجره باشگاه پرسپولیس دوباره بسته می‌شود؟ گفت: ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم که پنجره پرسپولیس دوباره بسته نشود. ما ۲ پرونده خارجی دیگر هم در پیش داریم. من کاری به گذشته‌ها ندارم. ما اگر بتوانیم شرایط مالی خود را تقویت کنیم، ۱۰۰ هزار دلار برای ما پولی نیست. بزرگ‌ترین سوال من این است که من حدود یک و نیم میلیون دلار می‌توانستم خرج توسعه باشگاه بکنم اما این پول را به ۲ نفر بابت مطالبات باشگاه داده‌ام. ما حاضر هستیم قراردادهای خود را افشا کنیم. ما الان قراردادهایی که با بازیکنان تاجیکی خود بستیم، از قرادادهای بازیکنان معمولی تیم کمتر است. رقم قرارداد بازیکنان ما از رقم قرارداد بازیکنان تیم‌های صنعتی هم پایین‌تر است. کسانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند، به عشق این پیراهن در تیم مانده‌اند وگرنه همین بازیکنان می‌توانند در تیم‌های صنعتی پول‌های خیلی بیشتری دریافت کنند. شما بروید به دستگاه‌های نظارتی رجوع کنید و ببینید که قرارداد آقای مغانلو موقعی در پرسپولیس بوده، به چه صورت بوده است و الان در باشگاهی که حضور دارد، چقدر پول می‌گیرد. این تفاوت‌ها ما را بیچاره می‌کند. آن‌ها بودجه‌های خیلی زیادی دارند و ما هم یک سقف مشخص داریم. الان بیشترین بازیکن تیم ملی برای ما است. ما شرمنده آقای امیری هستیم. مهدی ترابی، حامد لک و یحیی گل‌محمدی با عشق در تیم مانده‌اند. یحیی گل‌محمدی از پیشنهادی که از یک تیم داشت، با من صحبت‌های لازم را انجام داد و من از او خواهش کردم که در تیم بماند. این در حالی بود که رقم پیشنهادی، ۳ برابر رقم قرارداد پرسپولیس بود. ما باید به بازیکنان خود برسیم و باید مثل تیم های صنعتی، بازیکنان ما هم پول‌های خوبی دریافت کنند اما باید زیرساخت‌های لازم مهیا شود.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس درباره تیم رقیب یعنی استقلال و همچنین جلسه مصطفوی با او و آجرلو گفت: ما استقلال را همیشه به عنوان نایب قهرمان پایتخت قبول داشتیم و داریم. در مجمع و جلسه‌ای که برگزار شد و یک سری دوستان هم بودند، یکی از راه‌هایی که مطرح شد این بود که مالکیت این دو تیم را هر کدام به یک وزارتخانه از بین وزارت‌های دارایی، دادگستری و ورزش بدهند اما این در بحث کاری ما چیزی را کم و زیاد نمی‌کند. هر اتفاقی برای ما رخ دهد، برای تیم رقیب هم رخ می دهد.

وی در خصوص کسب مجوز حرفه‌ای‌گری گفت: مصطفوی در آن جلسه به ما لطف داشت و دیروز هم نامه‌ای به عزیزی خادم دادیم. خیلی چیزهایی که برای ما نوشتند مربوط به دهه ۸۰ بوده است. ما به هواداران قول دادیم و شما نگران نباشید زیرا آقایان عباسی، مصطفوی و عزیزی خادم شرایط را برای کسب مجوز حرفه‌ای فراهم خواهند کرد.

او در خصوص پرونده شجاع خلیل‌زاده و گرفتن غرامت هم گفت: ما قرار نیست بچه‌های خود را از بین ببریم. ما نباید طوری بی‌مهری کنیم که وقتی بازیکنانی از این باشگاه می‌روند، دلخوری داشته باشند. اگر هم قرار باشد ما غرامتی هم بگیریم، هم با ایشان هماهنگ می‌کنیم و حتی از او کمک هم می‌گیریم؛ البته اگر خودشان هم بخواهند. شجاع هم بازیکنی بوده که پرسپولیس را دوست داشته و ما هم برای کسانی برای تیم زحمت کشیده‌اند، احترام قائلیم. برای غرامت گرفتن، طرف حساب ما باشگاه الریان است اما با خلیل‌زاده هماهنگ می‌کنیم و از او کمک می‌گیریم.

صدری در پاسخ به این سوال که آیا اگر در پرسپولیس مدیرعامل نشود، در این باشگاه باقی می‌ماند؟ گفت: من می‌گویم اگر امروز هر ۵ عضو هیات مدیره و مدیرعامل را گذاشتند، این امکان وجود ندارد هفته بعد تغییرشان بدهند؟ ما نباید فکرمان را به این سمت ببریم. ما با هواداران وعده کردیم تا روزی که در این سمت قرار داریم، می‌خواهیم به حرف‌هایی که زدیم، عمل کنیم. من هرجایی که بودم، کارم اجرایی بوده است. من زمان آقای سمیعی حس نمی‌کردم در هیات مدیره هستم چون واقعا هر طوری که بوده به ایشان کمک می‌کردیم و هر جایی که برای باشگاه کمک لازم باشد، ما به طور کامل در خدمت هستیم.

او در خصوص آخرین اخبار از خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس و حواشی اخیر این مساله گفت: وقتی شما می‌خواهید به بورس بروید، به نظر من اتفاق خوبی است. در حال حاضر ریاست جمهوری دستور داده بودند ظرف مدت کوتاهی این مشکلات برطرف شود و ما به بورس برویم. ما یک جلسه‌ای در دیوان محاسبات با باشگاه استقلال گذاشتیم و قرار است تا آخر دی‌ ماه، سهام خود را در بورس عرضه کنیم. کل سهم هم گویا ۱۵ درصد بوده است و در عرض یک مدت مشخص این درصدها قسمت‌بندی و ارائه شود.

صدری در این خصوص که گفته می‌شود صورت‌مالی مشخصی از طرف باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه نشده است، خاطرنشان کرد: ما صورت‌های مالی را ارائه کردیم اما یک اختلاف نظری وجود داشت و برای صورت‌های مالی امسال هم داریم مذاکرات لازم را انجام دهیم تا امور مربوطه پیش برود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا افراد دولتی نباید کارهای اقتصادی کنند و با توجه به اینکه ۲ وزارت‌خانه برای مالکیت این ۲ باشگاه تمایل نشان داده است، فرایند خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس پیچیده‌تر نمی‌شود؟ تاکید کرد: اگر استارت بورس رقم بخورد، فرآیند خصوصی‌سازی بهتر خواهد شد و خوبی بورس این است شفافیت‌های مالی درستی صورت خواهد گرفت.

صدری در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که برای حل مشکل مالیاتی باشگاه که یکی از موانع در گرفتن مجوز حرفه‌ای پرسپولیس است چه اقداماتی انجام داده‌اند، گفت: برای مالیات هم آقای خانرودی و هم دکتر سجادی به ما کمک کردند. حدود دو ماه پیش که حساب‌های ما توسط مالیات مسدود شد به کمک این دو بزرگوار باز شد. این مالیاتی که به ما می‌گویند برای سال ۸۰ به بعد است. ما به دنبال این هستیم که هر رقمی که به ما اعلام می‌کنند را به صورت قسطی یا تهاتر پرداخت کنیم. دوستان مالیات شمال تهران یک پولی از ما خواستند که ما نتوانستیم بدهیم و حسم می‌گوید حساب‌های ما را یا مسدود می‌کنند یا مسدود کرده‌اند. یک بار باید برای همیشه این پرونده بسته شود و ما به جد دنبال آن هستیم.

او درباره وضعیت ورزشگاه کاظمی توضیح داد: ما قرار شده تا با سجادی و زاکانی شهردار تهران جلسه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم برای سند اقدام کنیم. در عین حال ما به پشتوانه هوادارانمان فکر می‌کنیم که این ورزشگاه برای ماست. می‌خواهیم دو زمین در آنجا توسعه دهیم. من می‌خواهم هفته‌ای یک روز خودم آنجا مستقر شوم تا روند کار را زیر کنترل داشته باشم. همچنین می‌خواهیم استانداردهای سازمان لیگ را در آنجا رعایت کنیم تا ان‌شاءالله یک سری از بازی‌هایمان مانند بازی دیروز را در آن جا برگزار کنیم. ما با وجود این که سند به ناممان نشده ولی چون حس می‌کنیم شهرداری این محبت را به ما دارد و این مجموعه در اختیار ماست، سعی می‌کنیم نواقص را حل کنیم و ورزشگاه را توسعه دهیم. همچنین با پیمان کار درفشی‌فر صحبت کردیم که بتوانیم قرارداد را اقاله کنیم. ما می‌خواهیم درفشی‌فر را با زمین چمن طبیعی احیا کنیم.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس درباره نزدیکی درفشی‌فر به کمپ حجازی و ترمیم‌هایی که باشگاه استقلال روی آن کمپ انجام شده است، ادامه داد: ما کاری نداریم. بالاخره ما استقلال را به عنوان تیم نایب قهرمان قبول داریم. ما با پیمانکار صحبت می‌کنیم که کار را جلو ببریم و درفشی‌فر را زمین چمن طبیعی کنیم. همچنین برنامه داریم که پایه‌هایمان را به شهید گمنام ببریم و آقای خلیلی و عطایی را مامور این کار کردیم. آن‌جا قرار است زمین چمن مصنوعی شود.

صدری درباره پرداختی به تیم‌های پایه اظهار کرد: جالب است که خود آقای خلیلی گفت که در یازده سال گذشته، هیچوقت در این برهه از فصل ۳۰ درصد به پایه‌ها پرداخت نشده بود. ان‌شاءالله هر پرداختی که برای بزرگسالان داشته باشم که به زودی است، به آکادمی و پرسنل باشگاه پرداختی خواهیم داشت. تمام موارد حقوق پرسنل و پاداش‌های مصوب سال ۹۸ هم پرداخت شده است.

صدری درباره این که کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس قرار است ماهانه چقدر به این باشگاه بدهد، عنوان کرد: ایشان قرار است ۲۲۰ میلیارد به ما بدهد که ممکن است تا هفته آینده قراردادها را ببندد و پول ما را واریز کند. ۲۲۰ میلیارد این طرف است و ۱۱۰ میلیارد هم در خصوص بحث تبلیغات محیطی است که باشگاه دریافت می‌کند. این از جمله اتفاق خوبی بود که با وجود جنگ و دعواهایی که رخ داد، با همت سجادی و عزیزی خادم رخ داد که می‌توان این حرکت مثبت را مدیون این ۲ نفر بود. در خصوص حق پخش هم بحث کوچکی دارد. در این خصوص ما نامه‌ای به صدا و سیما زدیم که فکر می کنم نظر مدیران صدا و سیما مثبت باشد که جلسه‌ای را با خروجی ایده‌آل داشته باشیم. من همچنین به تمام شبکه‌های اینترنتی که بازی‌ها را پخش می‌کنند هم نامه زدم. چیزی که از هواداران می‌خواهم این است که اگر هواداران باشگاه با تیم هماهنگ باشند و از حوزه‌هایی که ما معرفی می‌کنیم استفاده کنند، درآمدهای خوبی نصیب باشگاه می‌شود. در خصوص همین اوانو دیدید که ابتدا کسی آن را نمی‌شناخت و جدی نمی‌گرفت اما دیدیم که بعد از استفاده زیاد، درآمدها همان زمان به جیب باشگاه آمد. این درباره لباس فروشی‌ها هم صدق می کند. از هواداران خواهش می‌کنیم از جایی که ما می‌گوییم بازی را ببینند، لباس تهیه کنند و کارهای دیگر انجام دهند. البته در کشورهای دیگر حق کپی رایت رعایت می‌شود اما در ایران چنین چیزی نیست. به نظرم لباسی‌فروشی‌ها و برندها هم می‌توانند با تخصیص دادن بخشی از سود خود به باشگاه، با ما همکاری کنند و ما هم هواداران به سمت آن‌ها سوق دهیم.

وی درباره صحبت‌های سیدصالحی که عنوان کرده پرسپولیس اگر پول شهرخودرو را ندهد، نمی‌گذارند پنجره قرمزهای پایتخت باز شود، تصریح کرد: ما با آقای حمیداوی صحبت کردیم. متاسفانه دوستان قراردادی را با باشگاه پدیده (شهرخودرو) بستند که قرار بوده در ازای رضایتنامه یحیی گل‌محمدی، ۶ میلیارد به آن‌ها بدهیم. ظاهرا یک و نیم میلیارد به آن‌ها داده‌اند و گفتند که مابقی را بعدا می‌دهیم. ظاهرا در خصوص ۴.۵ میلیارد باقی مانده بندی وجود دارد که می‌گوید به ازای هر یک روز تاخیر، ۱۰ میلیون جریمه خواهند شد. ۴ و نیم میلیارد اکنون تدیل شده است به ۱۶ میلیارد. ما گفتیم که حاضریم همین اصل پول را تا فردا بدهیم. آن‌ها حاضر شدند از آن ۱۶ میلیارد کم کنند اما من به عنوان باشگاه دولتی نمی‌توانم چنین پولی را پرداخت کنم. با توجه به این که باشگاه ۳ میلیون دلار در AFC داریم، پولی را از دوستان خود بدون بهره و نامی که از افراد برده شود، قرض گرفتم و قرار شده زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا پول ما را داد، پول آن‌ها را پس بدهیم. این قرض‌ها مصوبه هیات مدیره شده و قرار شده پول آسیا که برگشت بدهی را بدهیم. من کل پول بودیمیر را از دوست خودم گرفتم و او تمام کارهای صرافی را خودش انجام داده و من هرروز که می‌بینمش، شرمنده می‌شوم زیرا قرار بود ۳ ماهه پول او را پس بدهم. پول جریمه شهرخودرو را نداریم که بدهیم اما اصل پول را اگر همین الان حمیداوی دستور دهد، برایش واریز خواهم کرد.

او در ادامه صحبت‌هایش درباره وضعیت ساختمان باشگاه پرسپولیس توضیح داد: ساختمان دست فدراسیون بود که الان مشکل حل شده است. مالکیت ساختمان از ابتدا در اختیار ما بود. اگر هم شصتا ساختمان را پلمپ کرده بود، اشتباه بود چون ساختمان برای ما است. مشکلی بود که شصتا با وزارت ورزش حل کرد.

سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اقدامات باشگاه برای وصول طلب آسیایی گفت: ما تمام راه‌هایی که لازم بوده را رفته‌ایم تا به این پول برسیم اما به دلیل تحریم‌ها هنوز موفق نشده‌ایم.

صدری در پاسخ به این سوال که آیا قرار است گزارشی بابت عملکرد مدیران قبلی داده شود، گفت: صورت جلسه‌هایمان وجود دارد. حراست گزارشی از ما خواسته بود که آن را تحویلشان می‌دهیم.

او درباره دلایل برگزاری جلسه با عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: سه مورد بود که اعلام کردیم. خداوکیلی یک چایی هم خوردیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادعای وکیل باشگاه پدیده مبنی بر این که در صورت پرداخت نشدن بدهی باشگاه پرسپولیس به پدیده تا سوم دی‌ماه، باشگاه پرسپولیس با کسر امتیاز مواجه می‌شود، تصریح کرد: طرف حساب ما آقایان حیدرپور و حمیداوی هستند که جفت این بزرگواران به ما محبت دارند. ما کدخدا را دیدیم، دیگر این که ایشان چه می‌گویند را نمی‌دانم.

صدری در ادامه در پاسخ به این سوال که میزان قرض‌هایی که باشگاه پرسپولیس در این مدت گرفته، چه میزان بوده است، اظهار کرد: ما یک مرحله ۵۰۷ هزار یورو گرفتیم. یک مرحله آقای سمیعی ۳۰ میلیارد گرفت که در قبالش قرار شد خدمات بدهیم و قرض نیست. یک ۱۵ میلیارد دیگر در مرحله بعدی قرض گرفته شد. یک هشت میلیارد هم اسپانسر تیم رقیب، شرکت های‌وب داد که جزو افتخارات بنده است. چون آن شب آقای رسول پناه گفتند که او گرفته است ولی من آن طرف تلویزیون داد می‌زدم که من گرفته‌ام. همچنین دو تا پنج میلیارد هم گرفته‌ایم.

صدری در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد در دوره سمیعی قرارداد باشگاه و گل‌محمدی تمدید شده بوده و در تمدید مجددی که صدری انجام داده، رقم قراداد افزایش یافته است، بیان کرد: قرارداد آقای گل‌محمدی برای این فصل بود و در انتهای فصل تمام می‌شد. تمدیدی که من انجام دادم برای دو فصل دیگر است.

او گفت: یکی از عزیزان کار زشتی انجام داد و شماره ما را در گروه‌ها پخش کرده است. اگر موبایل من را چک کنید هر چیزی که از بچگی یاد نگرفته‌اید را می‌توانید یاد بگیرید. یک چیزهایی به من گفتند که در این ۵۰ سال به گوشم نخورده بود. جالب است که کار درست انجام می‌دهیم، می‌گویند برو، کار را درست انجام نمی‌دهیم هم می‌گویند برو. این که شما می‌بینید من جواب تلفن نمی‌دهیم به خاطر این است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه اسپانسر این باشگاه آیا مسئولیت تولید لباس تیم را تا پایان فصل در اختیار دارد؟ گفت: ما باید بر اساس منافع باشگاه جلو برویم. ما با اسپانسر باشگاه طی ۲ مرحله قرارداد بستیم چون حس کردیم مبلغ قرارداد مقداری کم است. الان هم داریم مذاکرات لازم را انجام می‌دهیم. ما با هر کسی که کار کنیم، می‌توانیم حقوق خود را دریافت کنیم و می‌توانیم شفاف هم آن را اعلام کنیم. ما با کارگزار خود هم هماهنگی‌ها لازم را انجام دادیم. ما دنبال دعوا نیستیم و می‌خواهیم کارها به درستی پیش برود.

صدری در این خصوص که فردی پشت باشگاه پرسپولیس و استقلال است و برخی امور مربوط به این ۲ باشگاه را پی می‌گیرد، خاطرنشان کرد:‌ فصل این مسائل گذشته است. ما مواقعی با باشگاه رقیب‌مان منافع مشترک داریم. من دنبال کارگزار مشترک نیستم. به عنوان مثال ما در تبلیغات محیطی، حق پخش و مجوز حرفه‌ای امور خود را به طور مشترک با باشگاه رقیب پیش می‌بریم. البته ما هیچ وابستگی خاصی هم نداریم و می‌توانیم مستقل امور خود را پیش می‌بریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقاتی در خصوص رادوشوویچ رخ داد، تاکید کرد:‌ اولین خواسته ما از ایشان این بود که برگردد. ما ۲ بار به ایشان نامه زدیم، اگر ایشان جواب داد که مشکل حل خواهد شد و اگر هم این اتفاق رخ نداد، که باید طبق قانون راه دیگری را پیش برویم.  ما که نمی‌گوییم مدیرعامل‌های قبلی مقصر هستند. من ۸۰ هزار دلار به این دروازه‌بان داده‌ام. مطالبات ایشان از زمان آقای انصاری‌فرد بوده است. من ۳ شاهد اینجا دارم که ما ۸۰ هزار یورو می‌دهیم و در ادامه هم مثل بقیه بازیکنان پرسپولیس پولش را می‌دهیم. ایشان هم به ما گفت که من در تیم می‌مانم. ممکن است او را ناراحت کرده باشند و ما خواهش می‌کنیم او برگردد. ما در کل به این دروازه‌بان اعتماد کرده بودیم و با ادامه این روند باید راه‌های قانونی را پیش بگیریم. ما احتمال می‌دهیم این دروازه‌بان برگردد. باشگاه در زمینه حقوق بین‌الملل باید قوی‌تر عمل کند و در پرونده‌های بین‌المللی خود وکلای قوی‌تری داشته باشیم و اگر در پرونده‌های قبلی خود، وکیل‌های بهتری داشتیم، شاید نتایج بهتری رقم می‌خورد. تلاش ما این است تا بتوانیم بهترین وکیل‌ها را برای پرونده‌های خود جذب کنیم.

صدری درباره اعتصاب کارمندان باشگاه پرسپولیس هم گفت: ما گفته بودیم ۲۵ تا ۳۰ آذر حقوق کارمندان را می‌دهیم که روز گذشته این مساله صورت گرفت. دشمنان ما می‌خواهند یک شکافی میان ما و پرسنل خوب ما ایجاد کنند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.