×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صدور مجوز مشاغل خانگی کاملا الکترونیکی شده است

تجارت گردان | صدور مجوز مشاغل خانگی کاملا الکترونیکی شده است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد شریعتمداری» با اعلام این خبر، اظهار کرد: با همکاری دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و  واحد فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجوزهای مشاغل خانگی به صورت الکترونیکی صادرمی شود .

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر توسعه خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی، برای تسریع در انجام کار، کاهش زمان و هزینه، تامین رضایت و کرامت مردم، مبادرت به صدور مجوز مشاغل خانگی به صورت الکترونیکی کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شفافیت و تسهیل‌گری در فرآیند صدور مجوز،  از مزایای  الکترونیکی شدن مجوزهای مشاغل خانگی است، اظهار کرد: این طرح ابتدا در ۴ استان ایلام، خراسان جنوبی، کرمان و گیلان به صورت آزمایشی اجرا شده و از سال آینده در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

سامانه مشاغل خانگی به منظور تسهیل گری و تسریع در روند کار و عملیاتی کردن قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، توسط   مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، به نشانی ttps://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir تهیه و طراحی شد. همچنین در سال ۱۳۹۸ برای صدور مجوز مشاغل خانگی به صورت صد در صد الکترونیکی برنامه‌ریزی شد و در حال حاضر صدور مجوز بدون مراجعه حضوری است و کل فرآیند صدور مجوز مشاغل خانگی تماما الکترونیکی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.