×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صعود انگلیس با فتح بازی بزرگ/ شانس ایتالیا به خطر افتاد

 رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین بازی روز سه شنبه انگلیس و ایتالیا از گروه C برابر هم به میدان رفتند. در این دیدار انگلیس توانست با نتیجه ۳ بر یک ایتالیا را شکست دهد و صعودش را به مرحله نهایی یورو قطعی کند.در این دیدار جانلوکا اسکاماکا در دقیقه ۱۵ ایتالیا را پیش انداخت اما در ادامه انگلیس توسط هری کین در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۷۷ و مارکوس رشفورد در دقیقه ۵۷ دروازه لاجوردی‌ها را باز کرد تا با یک کامبک برنده این بازی بزرگ باشد.

در دیگر بازی این گروه، اوکراین ۳ بر یک مالت را شکست داد تا زنگ خطر برای ایتالیا به صدا دربیاید.

با توجه به نتایج امشب گروهC، انگلیس با این برد ۱۶ امتیازی شد و به صدرنشینی در گروه C ادامه داد و به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۴که تابستان آینده به میزبانی آلمان برگزار می‌شود، صعود کرد. اوکراین هم ۱۳ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. ایتالیا هم با ۱۰ امتیاز در رده سوم گروه ایستاد و رقابت نزدیکی با اوکراین برای صعود دارد.

مالت و مقدونیه هم با ۷ و صفر امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

در بازی‌های گروه G، مجارستان مقابل لیتوانی به تساوی ۲- ۲ رسید و صربستان هم ۳ بر یک مونته‌نگرو را شکست داد. در این گروه مجارستان با ۱۴ امتیاز از ۶ بازی در صدر است، صربستان با ۱۳ امتیاز از ۷ بازی تیم دوم است و مونته‌نگروه هم با ۸ امتیاز از ۶ بازی تیم سوم است. لیتوانی هم با ۶ امتیاز از ۷ بازی در رده چهارم و بلغارستان با ۲ امتیاز از ۶ بازی در رده چهارم است.

در این گروه مجارستان و صربستان شانس‌های اول صعود هستند.

در گروه H، دانمارک ۲ بر یک سن‌مارینو را از پیش رو برداشت و اسلوونی یک بر صفر ایرلند شمالی را شکست داد.قزاقستان هم ۲ بر یک برابر فنلاند به پیروزی رسید.

در این گروه دانمارک در پایان بازی‌های امشب اسلوونی و دانمارک با ۱۹ امتیاز در رده اول و دوم قرار دارند. قزاقستان یا ۱۵ امتیاز، فنلاند با ۱۲ امتیاز،ایرلند شمالی با ۶ امتیاز و سن‌مارینو با صفر در رده‌های سوم تا ششم قرار دارند.

خلاصه بازی انگلیس ۳ – ایتالیا ۱

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.