×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صعود چشمگیر پرسپولیس در رنکینگ جهانی و تکذیب فسخ قرارداد دیاباته توسط استقلال

به گزارش ایرنا، پانزدهمین روز از مهرماه ۱۳۹۹ ورزش کشور و خارج از آن آبستن اتفاقات و وقایع مختلفی بود؛ در بسته ورزشی امروز به مرور این وقایع می‌پردازیم.

صعود چشمگیر پرسپولیس به رده چهارم برترین باشگاه‌های آسیا

براساس تازه‌ترین رنکینگ باشگاه‌های فوتبال جهان، باشگاه پرسپولیس با صعودی چشمگیر در رتبه ۹۴ جهان و چهارم آسیا قرار گرفت. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

ملی‌پوشان فوتبال و فوتسال با بدرقه دبیرکل عازم ازبکستان شدند

تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال ایران برای انجام بازی‌های تدارکاتی در برابر تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال ازبکستان راهی تاشکند شدند. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه استقلال: «دیاباته» هنوز فسخ نکرده است

«کاظم قیم» امروز (سه‌شنبه) درباره فسخ قرارداد شیخ‌دیاباته با استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: این بازیکن نامه‌ای را مبنی بر فسخ قرارداد به باشگاه استقلال ارسال نکرده است. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

پرسپولیس لایحه دفاعیات خود را به AFC ارسال می‌کند

باشگاه پرسپولیس لایحه دفاعیه خود را درخصوص شکایت باشگاه النصر به کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) ارسال خواهد کرد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

مدیر باشگاه السد خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد

مدیر باشگاه السد در اظهار نظری اعلام کرده که این باشگاه هم بابت حضور بازیکنان جدید پرسپولیس به ای‌اف‌سی شکایت کرده بوده است. بقیه خبر اینجا را بخوانید.

بهاروند: تمامی لیگ‌های فوتبال با رعایت دستورات بهداشتی برگزار می‌شود

حیدر بهاروند روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات فوتبال خراسان شمالی اظهار داشت: همانند سال گذشته امسال نیز با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی لیگ برتر و تمامی لیگ های فوتبال کشور برگزار خواهد شد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

بررسی اسناد و مدارک باشگاه پرسپولیس در فدراسیون فوتبال

به دنبال جلسات اعضای کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های لیگ برتری، اعضای این کمیته نشستی را امروز (سه شنبه ۱۵ مهرماه) با حضور نمایندگان باشگاه پرسپولیس برگزار کردند و اسناد و مدارک این باشگاه مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

«صیادمنش» راهی لیگ برتر اوکراین شد

«الهیار صیادمنش» با قراردادی قرضی به مدت یک سال و نیم از فنرباغچه ترکیه راهی باشگاه زوریا اوکراین شد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

دست نساجی قائمشهر در پوست گردو

در حالی کمتر از یک ماه به شروع بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران زمان باقی است که انتصاب محمود فکری سرمربی نساجی قائمشهر از سوی هیات مدیره استقلال تهران به عنوان سرمربی تیمشان، دست باشگاه نساجی را در آستانه لیگ برتر در پوست گردو قرار داده است. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

«احمدی» در مسابقات بین المللی بادبانی فرانسه سوم شد

«احمد احمدی» ملی‌پوش بادبانی کشورمان که این روزها برای کسب آمادگی بیشتر در مسیر کسب سهمیه المپیک توکیو تمریناتش را در اروپا انجام می‌دهد دومین مسابقه خود را در فرانسه نیز با کسب مقام تمام کرد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.