×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
صفر تا صد «افتتاح حساب» با سرویس نشان بانک ایوا

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، با تائید بانک مرکزی و مصوبه «شورای عالی مبارزه با پول‌شویی» دستور امکان افتتاح حساب غیرحضوری برای بانک‌ها از ۲۴ بهمن‌ماه صادر شد. در همین رابطه شرکت پرداخت الکترونیک سداد بر اساس رسالت ذاتی خود و طبق ماموریتی که بانک ملی ایران به این شرکت واگذار کرده بود، ۵ مردادماه سال گذشته (۱۳۹۹) برای نخستین بار در کشور از شعبه دیجیتال خود به نام «نشان بانک» رونمایی کرده بود.

پلتفرم «نشان بانک» در حالی توسط متخصصان و مهندسان شرکت پرداخت الکترونیک سداد پیاده‌سازی و اجرا شد که پیش از این مشتریان برای افتتاح حساب می‌بایست ضمن مراجعه حضوری به بانک، مراحلی همچون ارائه امضاهای متعدد، مدارک شناسایی و مراجعات مکرر به بخش‌های مختلف بانک را طی می‌کردند.

خدمت «نشان بانک» شرکت پرداخت الکترونیک سداد در پلتفرم موبایلی اپلیکیشن ایوا، شصت و بله این امکان را برای مشتریان بانک ملی ایران فراهم می‌کند تا بدون نیاز حضوری به شعب بانک نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند. مشتریان بانک ملی ایران تمام مراحل (صفر تا صد) افتتاح حساب خود را می‌توانند به‌راحتی و آسانی و تنها با انجام احراز هویت مجازی در قالب «گواهی امضا» صورت دهند.

تا چندی پیش کسی نمی‌توانست تصور کند که بدون حضور در شعبه و مکالمه رو در رو با کارکنان بانک، امکان احراز هویتش وجود داشته باشد اما اکنون امکان «احراز هویت غیر حضوری» و «گواهی امضاء دیجیتال» با استفاده از سرویس نشان‌بانک اپلیکیشن ایوا به سهولت و سرعت وجود دارد و حتی علاوه بر افتتاح حساب ریالی امکان افتتاح حساب ارزی (دلار و یورو) نیز از این بستر فراهم شده است.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در امر دیجیتالی کردن سرویس‌های بانکی حتی پا را فراتر از خدمات معمولی همچون افتتاح حساب آنلاین گذاشته، بلکه اکنون مشتریان بانک ملی ایران می‌توانند با سرویس نشان‌بانک اپلیکیشن ایوا، خدماتی همچون دریافت و پرداخت اقساط تسهیلات بانکی، درخواست و دریافت صدور کارت بانکی و هدیه، صدور دسته‌چک و دریافت اطلاعات حساب را به‌صورت آنلاین و غیر حضوری دریافت کنند.

این شرکت همه توان خود را برای سهولت و راحتی و صد البته حفاظت از جان مردم شریف ایران در شرایطی که پاندمی کرونا هر روز به اشکال متفاوت‌تری از دیروز امنیت جانی مردم را تهدید می‌کند، به کار گرفته و خواهد گرفت تا خدمات خود را در قالب‌های مختلف مجهزتر از دیروز در اختیار مردم قرار دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.