×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
صفر تا صد خودروی هایما S۵

تجارت گردان | صفر تا صد خودروی هایما S۵

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، خبرگزاری میزان، هایما S۵ طول ۴۳۵۸ میلی متری در کنار ۱۸۲۳ میلی متر عرض حاکی از کراس اوور کامپکت است.

هایما S۵ یک شاسی بلند متوسط است که با ظاهر مدرن خود توانسته نظر متقاضیان زیادی را به خود جلب کند و خواهان زیادی در بازار دارد.

قسمت جلویی و مخصوصا جلوپنجره هایما S۵ یکی از عوامل فروش خوب آن بوده است، جلوپنجره بزرگ در کنار لوگوی بزرگ هایما در کنار چراغ‌های عظیم توانسته‌اند ظاهر خشن و در عین حال لاکچری به هایما S۵ بدهند.

کاپوت بزرگ و منحنی، سپر دو تکه بزرگ و در آخر چراغ دی‌لایت از دیگر ویژگی‌هایی است که چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود سوق خواهد داد.

در طراحی بیرونی هایما S۵ به بخش پشتی می‌رسیم که با چراغ‌های زیبا و گردی قسمت پائینی پنجره عقب باعث شده تا بتوانیم هایما S۵ را یکی از زیباترین شاسی بلند‌های بازار خودرو در ایران بدانیم.

موتور ۴ سیلندری ۱.۵ لیتری توربو که مجهز به ۱۶ سوپاپ است، یک موتور قوی در بین رقبای S۵ محسوب می‌شود. این موتور نسبتا قدرتمند ۱۶۱ اسب بخار و ۲۲۳ نیوتون متر گشتاور دارد و ۱۶۱ اسب بخار توسط دنده اتوماتیک CVT به خودرو منتقل می‌شود این قدرت منتقل شده به چرخ­‌های جلو وارد می‌شود که حاکی از دیفرانسیل جلو بودن هایما S۵ دارد.

در کل هایما S۵ دارای آپشن­‌های زیر است:

صندلی برقی سرنشین قابل تنظیم در چهار جهت، سان روف برقی، سیستم تهویه مطبوع اتومات با قابلیت نمایش دمای بیرون و داخل کابین، استارت دکمه، فرمان چرمی با کلید‌های کنترلی مختلف، صندلی عقب ۲ تکه برای استفاده بهینه از فضای کابین، چراغ‌های جلو قابل تنظیم از داخل کابین، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۷ اینچ، سیستم ورود بدون کلید، قابلیت تنظیم صدای سیستم صوتی با توجه به سرعت خودرو و صندلی برقی راننده قابل تنظیم در شش جهت که بدون شک رضایت مشتری را با توجه به امکانات دریافتی دربر خواهد داشت، اما کیفیت بالایی از آپشن‌ها انتظار نمی‌رود از همین رو پس از گذشت چند سال ممکن است خریدار را اذیت نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.