×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ضرورت استفاده از ظرفیت بانوان ایران‌خودرو در مناصب مدیریتی

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی، در مراسم گرامی‌داشت روز زن که هم زمان با میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن همایش های شرکت ساپکو برگزار شد، عنوان کرد: زنان در مجموعه صنعتی ایران خودرو که دارای کار سختی است، دوشادوش مردان به خوبی ایفای نقش کرده و هم زمان، نقش مادری و همسر بودن خود را نیز به خوبی انجام می‌دهند.
وی با بیان این‌که انتظار می رود، توانمندی که در زنان وجود دارد در گروه صنعتی ایران خودرو تجلی یابد، گفت: در بسیاری از مسایل دیده‌ام و معتقدم توانایی زنان به ویژه در اجتماع و کارهای جمعی بیش از مردان است و انتظار دارم با ارایه طرح‌های خلاقانه، بیش از پیش به روند توسعه صنعتی ایران‌خودرو کمک کنند.
وی با اشاره به لزوم حضور فعال زنان در هیات مدیره ها و به ویژه شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران‌خودرو، اظهار کرد: در جایی که قرار است برای مجموعه‌ای تصمیم گیری شود، معتقدم که زنان باید مشارکت کنند.
عظیمی، ضمن تقدیر و قدردانی از همسران شهدا و همسران کارکنان ایران خودرو، با بیان این‌که زنان افتخار مجموعه ایران خودرو هستند، گفت: بیش از نیمی از موفقیت هایی که در جهان رخ می دهد، مدیون زحمات زنان است.
وی با اشاره به ویژگی‌های خاص حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: عفاف فاطمه زهرا (س)، غیرتمندی و ولایت‌مداری ایشان منحصر به فرد است، در زمانی که جاهلیت بر اعراب حاکم بود و برای زنان ارزشی قایل نبودند، فاطمه زهرا(س) در امور اجتماعی حاکمیت آن زمان ایفای نقش می‌کرد و احادیثی که از این بانوی بزرگوار وجود دارد، بیان‌گر این است که دارای نقش ارزشمندی در اجتماع بوده‌اند.
عظیمی، تاکید کرد: زنان مسلمان و غیر مسلمان باید به این الگوی بسیار ارزشمند اقتدا کرده و خود را با ارزش‌ها و الگوهای صدیقه طاهره مقایسه و پیرو و راهرو این بزرگوار باشند.
گفتنی است، در انتهای این برنامه از زنان تاثیرگذار و فعال در عرصه‌های ورزشی، فرهنگی و دارای پیشنهادهای برتر ایران‌خودرو تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.