×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ضرورت تحقق رشد تولید در صنعت مس

به گزارش تجارت گردان به نقل از مس پرس، در این نشست که مهندس شهریار متوکل عضو هیات‌مدیره و معاون توسعه ذخایر معدنی، بهروز رحمتی معاون تولید، حسین تقدسی معاون مالی و اقتصادی، محسن باقری معاون منابع انسانی و پشتیبانی، حسین محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه و جمعی ازمعاونان و مدیران این مجتمع حضور داشتند، عملکرد تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون و همچنین میزان پیشرفت طرح‌های توسعه در مجتمع مس سرچشمه مورد ارزیابی قرار گرفت.
دکتر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این نشست با خداقوت به همه کارکنان و مدیران مجتمع، با اشاره به فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی، بر ضرورت رشد تولید در سال جاری و تلاش مضاعف برای تحقق منویات معظم له تأکید کرد.
وی با قدردانی از همه کسانی که در رشد تولید صنعت مس از گذشته تاکنون نقش داشتند، از جمله برادران رضایی و دکتر نیازمند، اقدامات هوشمندانه در این صنعت و تداوم آن در تحقق طرح‌های توسعه را خواستار شد.
دکتر خرمی‌شاد با تجلیل از خدمات و زحمات همه مدیران عامل سابق شرکت ملی صنایع مس ایران، همراهی همه کارکنان را برای دستیابی به موفقیت ضروری دانست.
مدیرعامل شرکت مس هم‌افزایی کارکنان و مدیران و کمک به یکدیگر را در مجتمع‌های شرکت مس برای رشد تولید، از جمله رکن اساسی تحقق توسعه و پیشرفت و شکوفایی آینده این صنعت دانست.
وی صنعت مس را از باقیات صالحات مرحوم دکتر رضا نیازمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه کارکنان و مدیران، بهترین دستاوردها برای این صنعت به ثبت برسد.
وی در پایان تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های مهم من پیگیری لغو مصوبه صندوق بازنشستگی است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.