×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
ضرورت حمایت از تولید و بهره گیری از توان نیروها و پیمانکاران بومی

تجارت‌گردان – دادستان مرکز استان ایلام در این دیدار گفت: استان ایلام از لحاظ موقعیت جغرافیایی جزء استان های مرزی و محروم کشور است و مردمان این دیار در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان به خوبی درخشیدند و شایسته خدمت و توجه اند.
 
«عبدالوهاب بخشنده» با بیان اینکه حمایت از تولید، سرمایه گذاری و اشتغال جزء اولویت ها و تاکیدات جدی مسئولان نظام است، اظهار داشت: بر مبنای ماده ۴٧ قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی، ارجاع کار به پیمانکاران و نیروهای بومی منطقه باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر«تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» افزود: مجموعه دادستانی ایلام با تمام وجود از تولید، سرمایه گذاری و صنعت حمایت می کند و از هرگونه پشتیبانی قانونی و قضایی برای رفع موانع تولید دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام نیز در این دیدار با تبریک انتصاب دادستان ایلام گفت: تلاش بی وقفه برای توسعه همه جانبه و رونق تولید با بهره گیری از توان و دانش بومی، در دستور کار این مجموعه صنعتی است.

«حسن نجفی سمنانی» با بیان اینکه بهره گیری از نیروهای بومی و ارجاع کار به پیمانکاران استان بر اساس ضوابط و شرایط قانونی، همیشه در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: مردم استان ایلام شایسته خدمت اند و علیرغم همه تحریم ها و محدودیت ها، پتروشیمی ایلام با اقتدار و افتخار در مدار تولید قرار دارد و یکی از صنایع فعال و پایدار کشور است.

وی با اشاره به اینکه قانونمداری سرلوحه امور است، افزود: امورات پتروشیمی بر مبنای قانون و بر اساس دستورالعمل های صادره از سوی منابع بالادستی، پیش می رود و خود را موظف به رعایت قانون می‌دانیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام تصریح کرد: برای اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت پتروشیمی ایلام، مشاور طرح انتخاب شده و آنالیزهای لازم صورت گرفته و در صورت تأیید و صدور مجوز از سوی تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ این طرح اجرایی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.