×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طارمی در فهرست سه نفره گران‌قیمت یونایتد

به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، مهدی طارمی از تابستان امسال بیشتر از همیشه به اینتر در ایتالیا نزدیک شده اما مهاجم ایرانی پورتو مشتریان جدی دیگری هم دارد. منچستریونایتد در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد خرید ۷۵ میلیون یورویی خود، قصد دارد در ژانویه یک مهاجم دیگر را برای کمک به راسموس هویلوند به خدمت بگیرد. با وجود به ثمر رساندن ۳ گل در اروپا، مهاجم دانمارکی از زمان انتقال به یونایتد در تابستان همچنان در لیگ برتر انگلیس گلی به ثمر نرسانده است.

با توجه به مصدومیت آنتونی مارسیال به عنوان تنها گزینه قابل توجه دیگر آن‌ها، شیاطین سرخ اکنون به دنبال جذب مهاجم دیگری در ژانویه هستند تا به این بازیکن جوان کمک کنند.

بر اساس گزارش دیلی میل، اسامی ایوان تونی از برنتفورد، مهدی طارمی از پورتو و ویکتور اوسیمن از ناپولی در لیست خرید مدیران این باشگاه گنجانده شده است.

طارمی در تابستان آینده قراردادش به پایان می‌رسد و گزینه مناسبی برای یونایتد خواهد بود. شیاطین سرخ در صورت علاقه‌ی جدی به ملی پوش ایرانی می‌توانند با باشگاه پرتغالی وارد مذاکره شوند، چراکه طارمی قصد تمدید قراردادش را ندارد و می‌تواند در زمستان امسال هم از این تیم جدا شود.

مدت‌هاست که تونی با جدایی از برنتفورد در ماه ژانویه و چندین باشگاه لیگ برتری که تصور می‌شود مشتاق این مهاجم هستند، در ارتباط بوده است.

همین مورد در مورد اوسیمن نیز وجود داشته که پس از یک فصل درخشان با کسب عنوان بهترین گلزن فصل سری A مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.