×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی شرکت لوله‌گستر اسفراین، طی جلسه ۴۸ ساعته مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین با شورای مدیران و کمیته تدوین استراتژی این شرکت ، برنامه استراتژیک سال‌های آینده و چشم‌انداز‌های این شرکت استراتژیک، تدوین گردید.

خط‌مشی و چشم‌انداز‌های این شرکت به منظور پیش‌بینی مسیر آینده و تدوین برنامه علمی و اصولی از مهم ترین اهداف برگزاری جلسه پر‌بازده ای بود که برای نخستین بار طی ۲۰ سال گذشته در شهریور ۱۴۰۱برگزار شد و محتویات ، خط مشی، چشم انداز و افق پیش‌روی شرکت پس از تصویب نهایی به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین با بیان اهمیت موقعیت استراتژیک این شرکت به لزوم برنامه‌ریزی و تعیین اهداف کوتاه‌مدت،میان‌مدت و بلند‌مدت شرکت اشاره کرد و افزود: لزوم برنامه‌ریزی برای کسب موفقیت پایدار در هر کسب و کاری باید مورد توجه قرار گیرد و موقعیت استراتژیک و منحصر به فرد این شرکت در کشور لزوم توجه به این برنامه ریزی‌ها را دوچندان می کند.

به گفته وی تمامی پرسنل موظفند برای نیل به اهداف و چشم‌اندازهای تبیین شده تمام تلاش خود را به کار ببنند تا با افزایش بازدهی و مصرف بهینه منابع، لوله گستر اسفراین را به عنوان سازمانی موفق و افتخارآفرین در ایران معرفی کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.