×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طراحی و مشخصات کلیدی ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس تأیید شد

بر اساس شایعات منتشر شده، ارزان‌ترین مدل این خانواده یعنی ردمی K50 با اسنپدراگون ۸۷۰ به دست کاربران می‌رسد که یک تراشه‌ی قدیمی ولی قدرتمند محسوب می‌شود. از سوی دیگر، شیائومی بهره‌گیری ردمی K50 پرو از چیپست دایمنسیتی ۸۱۰۰ تایید کرده که قرار است به عنوان اولین گوشی مبتنی بر این تراشه، راهی بازار شود. برای مدل ردمی K50 پرو پلاس هم طبق اعلام شیائومی باید انتظار بهره‌گیری از چیپست پرچم‌دار دایمنسیتی ۹۰۰۰ را داشته باشیم. به تازگی یکی از افشاگران نتایج بنچمارک ردمی K50 پرو پلاس در پلتفرم AnTuTu را به اشتراک گذاشته که بر اساس آن، این گوشی موفق شده امتیاز ۱ میلیون را پشت سر بگذارد. باید خاطرنشان کنیم در حال حاضر هیچکدام از گوشی‌های اندرویدی موفق به عبور از سد ۱ میلیون امتیاز نشده‌اند.

ردمی K50 پرو

در رابطه با دیگر مشخصات سخت‌افزاری هم هر دو مدل ردمی K50 پرو با دوربین سه‌گانه‌ی راهی بازار می‌شوند که دوربین اصلی آن‌ها مبتنی بر سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است. همچنین ظاهرا حداقل یکی از این گوشی‌ها از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و در ضمن نباید بهره‌گیری از حداکثر ۱۲ گیگابایت رم را از قلم بیندازیم. برای نمایشگرها هم باید انتظار بهره‌گیری از نمایشگر امولد FHD+ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را داشته باشیم.

طبق رندرهای منتشر شده، ماژول دوربین این دو گوشی به شکل مستطیل عمودی است که در بخش فوقانی سه دوربین به شکل یک مثلث در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در بخش پایینی ماژول دوربین هم شاهد تعبیه‌ی فلش و توضیحات مربوط به دوربین هستیم. برای طراحی پنل پشتی هم از ساختار موسوم به نانومیکروکریستال استفاده شده که بر روی این پنل‌ها عناصر کریستالی درخشان توجه را جلب می‌کند. این عناصر به لطف بازتاب نور در زاویه‌های مختلف، جلوه‌ی جذابی را به ارمغان می‌آورند.

بدون شک طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از گوشی‌های سری ردمی K50 منتشر خواهد شد. اگرچه این گوشی‌ها مختص بازار چین هستند، ولی در آینده‌ی نزدیک با نام‌های متفاوت راهی بازارهای جهانی هم می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.