×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
طرح آزمایشی جداسازی در ۳ هزار تاکسی

تجارت گردان | طرح آزمایشی جداسازی در ۳ هزار تاکسی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، علیرضا قنادان در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: این طرح در پایانه‌ها و خطوط تاکسیرانی پرتراکم از امروز عملیاتی شد و فضای استقرار راننده با پوشش پلاستیکی از مسافران جدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین مقرر شد همه تاکسی‌های خطی و گردشگری از این پس تا ۳۱ فروردین دو نفر در صندلی عقب و یک نفر در صندلی جلو سوار کنند.
قنادان افزود: این طرح به صورت غیررسمی به خواست رانندگان و برای حفظ سلامت مسافران برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا انجام می‌شد، اما پس از ابلاغ دستورالعمل دولت درخصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از اواسط هفته همه رانندگان موظف هستند حداکثر ۳ سرنشین را سوار کنند و تغییری در نرخ کرایه تاکسی‌ها نیز نخواهیم داشت. رئیس سازمان تاکسیرانی تهران گفت: البته اگر این روند طولانی شود پس از ۳۱ فروردین با توجه به اینکه هم اکنون نیز تاکسیران‌ها با کاهش مسافر مواجه هستند و مشکلات معیشتی نیز دارند، باید مجوز‌هایی برای تغییر نرخ کرایه تهیه شود، زیرا نرخ گذاری‌های فعلی براساس ظرفیت ۴ مسافر است.
آقای قنادان در این حال از مردم درخواست کرد از پرداخت وجه نقد به تاکسیرانان خودداری کنند و پرداخت کرایه‌ها الکترونیکی باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.