×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طرح برخورد با خودروهای دودزا

تجارت گردان | طرح برخورد با خودروهای دودزا

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شبکه خبر، سرهنگ “سید ابوالفضل موسوی پور” گفت: با توجه به افزایش آلودگی هوای تهران با خودروهایی که معاینه فنی نداشت و دودزا بود، طبق قانون برخورد شد.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس پایتخت با بیان اینکه این طرح در راستای کمک به کاهش آلودگی هوای تهران در حال اجراست، افزود: همکاری شهروندان در انجام معاینه فنی خودروها در موارد مشخص شده علاوه بر اینکه هوای سالم را برای همگان به ارمغان خواهد آورد، موجب کاهش آلودگی هوا خواهد شد.هوا آلوده‌تر می‌شود
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا پایان هفته آلودگی هوای شهر‌های صنعتی افزایش می‌یابد.

با توجه به روند افزایشی آلودگی هوا، به سالمندان، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی توصیه شده است از تردد غیر ضرور در فضای باز خودداری کنند.

همزمان با انباشت آلاینده‌ها در آسمان کلانشهرها، سازمان هواشناسی اعلام کرد یک سامانه جدید بارشی از چهارشنبه شب از نوار غربی وارد کشور می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز همچنین ادامه بارش‌ها در استان‌های جنوب غرب پیش بینی می‌شود.

بر این اساس در استان‌هایی مانند خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ایلام باید منتظر بارش باشیم. بارش در ارتفاعات این استان‌ها به صورت برف خواهد بود و در نواحی کم ارتفاع‌تر نیز به صورت رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

شمال خلیج فارس امروز مواج و بارانی است و برای نواحی دیگر کشور تقریبا جو آرامی را داریم. البته با توجه به سرمای هوا، مه غلیظ را در جاده‌های کوهستانی البرز و همچنین شمال غرب کشور پیش رو خواهیم داشت.

دمای تهران امروز در گرم‌ترین ساعت به ۹ درجه و در سرد‌ترین ساعت به ۲ درجه خواهد رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.