×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طرح مشاوره حقوقی به نیازمندان با همکاری مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار حوزه ایثار وشهادت ایرنا از مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم، ‌ این مرکز با هدف کمک به اقشار کم درآمد و مستضعفان، محرومیت زدایی، اشتغالزایی، ارتقا سلامت، عمران و آبادانی مشاوره حقوقی و روانشناسی را راه اندازی کرده است و در استان های تهران، قزوین، گیلان، مازندران و به تازگی سمنان و خراسان رضوی در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.  

بر اساس این گزارش، ‌ در یک اقدام جهادی و در راستای منویات رهبری معظم، جهت تقویت نهاد خانواده و احقاق حقوق اقشار در معرض آسیب؛ مرکز نیکوکاری شهدای م‌دافع حرم و قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم احمدگودرزی با همکاری و مساعدت وکلای قوه قضائیه، کارشناسان و مشاوران خانواده برجسته و نام آشنای رسانه ملی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناختی به مددجویان خواهد پرداخت.

ارائه خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده با همکاری حقوقدانان و مشاوران برتر کشور در مرکز نیکوکاری شهدای مدافع که با حضور اساتید دانشگاهی و کارشناسان مجرب حقوقی و قضائی به ارائه خدمات به خانواده های محرومین و نیازمند کمک می پردازد بستر مناسبی برای محرومیت زدایی از این قبیل اقدامات که در سایه فقر معیشت مغفول مانده اند خواهد شد.  

این مرکز با هدف پاسخگویی به سوالات حقوقی و مشاوره های روانشناسی به اقشار محروم و ولی نعمتان خود گام موثری در محرومیت زدایی از رفع مشکلات حقوقی، روانشناختی و مشکلات خانواده خواهد بود و در این زمینه وکلا و مشاوران نیکوکار مرکز با دستور کار قرار دادن و توسعه مشاوره حقوقی تلفنی در یکسال گذشته به طور میانگین ماهانه ۱۰۰  مشاوره تلفنی انجام داده اند.  

ارائه خدمات رایگان روانشناختی و مشاوره خانواده ویژه خانواده های شهدا؛ از دیگر فعالیت های مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در سال جاری خواهد بود.  

صفحه مجازی اینستاگرام  @nikoukari.centet و سایت مرکز Www.nikopress.ir جهت تعیین وقت مشاوره در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم فعالیت خود را همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در سال ۹۸ آغاز کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.