×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طرح نوین بیمه حکمت راه اندازی شد

تجارت‌گردان – معاون فنی شرکت بیمه حکمت صبا با حضور در نمایشگاه بانک ، بورس ، بیمه اظهار داشت : بیمه حکمت ، بیمه جوانی است و بسیار اشتیاق دارد که در عرصه های نو ورود پیدا کند . برای تحقق این امر پیشهادهای خوبی داشتیم که منجر به صدور کارت هایی برای بیمه حوادث انفرادی و آتش سوزی منازل مسکونی شد .
وی ادامه داد : البته با راه اندازی این دو بخش در نظر داریم در گام های بعدی بیمه مسافرتی ، بیمه درمان انفرادی ،بیمه بدنه و بیمه ثالث را راه اندازی کنیم .
معاون فنی شرکت بیمه حکمت صبا در خصوص روش استفاده از این کارت ها توضیح داد : فردی که کارت بیمه را دارد، رمز خود را به سامانه ارسال و سپس کد ملی اش را وارد می کند . از آنجا که ما در این خصوص با سازمان ثبت احوال همکاری داریم ، با ورود کد ملی تمامی اطلاعات فرد در سامانه ثبت و بیمه نامه صادر می شود .
بخشی ادامه داد : در بیمه آتش سوزی نیز باید کد پستی توسط خریدار ثبت شود و در ادامه از اداره پست مشخصات محل مورد نظر برای بیمه نامه گرفته می شود .
معاون فنی شرکت بیمه حکمت صبا با اشاره به اینکه این روش ، فروش پیامکی بیمه نامه است ، افزود: مزیت این کارت برای بیمه حکمت و مردم این است که به سمت فروش های الکترونیکی و ساده فروشی می رویم و خریدار در کمتر از یک دقیقه می تواند بیمه نامه اش را تهیه کند .
وی با بیان اینکه این کارت ها روش های خرده فروشی بیمه نامه را تسهیل می کند ، گفت : شاید در خرده فروشی ، انجام بیمه هایی با رقم های پایین برای فروشنده جذاب نباشد اما با صدور این کارت ها ،فروشنده تعداد زیادی از کارت ها را در اختیار سازمان ها ، مراکز و یا جامعه هدف خود قرار می دهد که با ورود یک رمز و کد ملی در کمترین زمان ممکن سایر مراحل به راحتی صورت می گیرد .
شعبانی نیا معاون توسعه و فروش شرکت بیمه حمت صبا نیز در این خصوص اظهار داشت : صدور این کارت ها طرحی نو آورانه در زمینه خرده فروشی است . با گسترش اجرای این طرح ما خواهیم توانست در زمینه جذب و توسعه شبکه های فروش پیشرفت های قابل توجهی داشته باشیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.