طرح های رفاهی پاکسان افتتاح شد

همزمان با روز خانواده طرح های رفاهی و عمرانی جدید شرکت پاکسان شامل درمانگاه تخصصی شهدای سلامت سالن آرایشگاه و درب ورودی کارکنان این مجموعه به منظور تکریم و رفاه هرچه بیشتر پرسنل پاکسان افتتاح شد.

در آئین افتتاح این بخش ها که با حضور معاونین و جمعی از مدیران این مجموعه برگزار شد حسن بقائی مدیرعامل پاکسان با اشاره به اهمیت تکریم پرسنل گفت: خدا را شاکریم که به ما توفیق داد تا برای رفاه حال و تامین هرچه بهتر سلامت جسم و روان آنها این مرکز که مزین به نام شهدای سلامت کشور شده است را ایجاد کنیم و این مرکز تخصصی را به بهره برداری برسانیم.

وی ضمن قدردانی از تمامی کسانی که برای احداث درمانگاه تخصصی شهدای سلامت پاکسان تلاش کردند افزود: تمامی همکاران در همه بخش ها به منظور ایجاد و بهره برداری این مرکز اقدام جدی انجام تا بتوانیم دغدغه همکاران پاکسان، در بعد سلامت را بر طرف کنیم و در جهت رفاه حال خانواده بزرگ پاکسان اقدامات بزرگ انجام دهیم.

مدیرعامل پاکسان در ادامه این افتتاحیه به ارزش سرمایه های انسانی اشاره کرد و یادآورشد: سرمایه اصلی هر مجموعه ای پرسنل آن هستند و پاکسان با وسعت زیاد و افراد زحمت کش خود سرمایه انسانی فراوانی دارد که باید قدر و منزلت آنان را دانست و در جهت بهبود شرایط کاری و بالا بردن کیفیت زندگی آنان گام برداشت تا ضمن تکریم همکاران، نشاط و سلامت جسمی و روحیشان را نیز تامین کنیم و از آنها مراقبت نماییم.

بقائی ضمن اشاره به خدمات قابل ارائه در این کلینیک خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با ارائه خدمات بهینه و با کیفیت و بهره بردن از متخصصان حوزه سلامت، نیازهای پرسنل به خدمات درمانی را تا جایی که مقدور است در این مجموعه برآورده سازیم تا باری از دوش آنان برداریم و این امر را وظیفه ذاتی و اداری خود می دانم و از زمانی که در این مجموعه مشغول به خدمت شدم یکی از برنامه هایی که با جدیت آن را دنبال می کنم توجه به پرسنل این مجموعه بوده و هست.

وی با تاکید بر همکار محور بودن اقدامات صورت گرفته در پاکسان گفت: رضایتمندی همکاران برای من بسیار ارزشمند است و معتقدم دعای خیر پرسنل و خانواده هایشان ذخیره دنیا و آخرت ما می شود.

مدیرعامل پاکسان توسعه آموزش را از دیگر برنامه های آتی این مجموعه معرفی کرد و افزود: در تلاشیم تا با برنامه ریزی در جهت ارتقاء دانش همکاران گام برداریم و ضمن بالابردن دانش علمی آنها بر توان مهارتی همکاران اضافه کنیم تا اطلاعات و آموخته هایشان به روز شود.

فتحنایی

Recent Posts

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت…

13 ساعت ago

پنج روز عزای عمومی در ایران اسلامی اعلام شد

رهبر معظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر…

15 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی ایلام شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

مدیرعامل پتروشیمی ایلام، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

17 ساعت ago

پیام تبریک دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی

دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی در پیامی این روز را به همه آتش نشانان…

18 ساعت ago

مدیر عامل‌ پتروشیمی ایلام، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

داود جعفری‌فر؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و…

18 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی پیام تبریکی به شرح…

18 ساعت ago