×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳
طرح های رفاهی پاکسان افتتاح شد

همزمان با روز خانواده طرح های رفاهی و عمرانی جدید شرکت پاکسان شامل درمانگاه تخصصی شهدای سلامت سالن آرایشگاه و درب ورودی کارکنان این مجموعه به منظور تکریم و رفاه هرچه بیشتر پرسنل پاکسان افتتاح شد.

در آئین افتتاح این بخش ها که با حضور معاونین و جمعی از مدیران این مجموعه برگزار شد حسن بقائی مدیرعامل پاکسان با اشاره به اهمیت تکریم پرسنل گفت: خدا را شاکریم که به ما توفیق داد تا برای رفاه حال و تامین هرچه بهتر سلامت جسم و روان آنها این مرکز که مزین به نام شهدای سلامت کشور شده است را ایجاد کنیم و این مرکز تخصصی را به بهره برداری برسانیم.

وی ضمن قدردانی از تمامی کسانی که برای احداث درمانگاه تخصصی شهدای سلامت پاکسان تلاش کردند افزود: تمامی همکاران در همه بخش ها به منظور ایجاد و بهره برداری این مرکز اقدام جدی انجام تا بتوانیم دغدغه همکاران پاکسان، در بعد سلامت را بر طرف کنیم و در جهت رفاه حال خانواده بزرگ پاکسان اقدامات بزرگ انجام دهیم.

مدیرعامل پاکسان در ادامه این افتتاحیه به ارزش سرمایه های انسانی اشاره کرد و یادآورشد: سرمایه اصلی هر مجموعه ای پرسنل آن هستند و پاکسان با وسعت زیاد و افراد زحمت کش خود سرمایه انسانی فراوانی دارد که باید قدر و منزلت آنان را دانست و در جهت بهبود شرایط کاری و بالا بردن کیفیت زندگی آنان گام برداشت تا ضمن تکریم همکاران، نشاط و سلامت جسمی و روحیشان را نیز تامین کنیم و از آنها مراقبت نماییم.

بقائی ضمن اشاره به خدمات قابل ارائه در این کلینیک خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با ارائه خدمات بهینه و با کیفیت و بهره بردن از متخصصان حوزه سلامت، نیازهای پرسنل به خدمات درمانی را تا جایی که مقدور است در این مجموعه برآورده سازیم تا باری از دوش آنان برداریم و این امر را وظیفه ذاتی و اداری خود می دانم و از زمانی که در این مجموعه مشغول به خدمت شدم یکی از برنامه هایی که با جدیت آن را دنبال می کنم توجه به پرسنل این مجموعه بوده و هست.

وی با تاکید بر همکار محور بودن اقدامات صورت گرفته در پاکسان گفت: رضایتمندی همکاران برای من بسیار ارزشمند است و معتقدم دعای خیر پرسنل و خانواده هایشان ذخیره دنیا و آخرت ما می شود.

مدیرعامل پاکسان توسعه آموزش را از دیگر برنامه های آتی این مجموعه معرفی کرد و افزود: در تلاشیم تا با برنامه ریزی در جهت ارتقاء دانش همکاران گام برداریم و ضمن بالابردن دانش علمی آنها بر توان مهارتی همکاران اضافه کنیم تا اطلاعات و آموخته هایشان به روز شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.