×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طرح های نیمه تمام کردستان باید در سریع ترین زمان ممکن تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر محرابیان صبح سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح‌های موجود در کردستان به صورت نیمه تمام و با تأخیرهای بسیاری مواجه است که مهمترین دلیل این سفر بررسی این طرح‌ها و اولویت بندی و برنامه ریزی برای تکمیل آن هاست.

وی افزود: طرح‌های آبرسانی به شهرهای مختلف کردستان رفع دغدغه آب شرب ساکنان این شهرها از مهمترین طرح‌ها و اولویت دارترین آنها بوده و در این سفر به صورت ویژه پیگیری می‌شوند.

محرابیان خاطرنشان کرد: امروز وضعیت طرح‌های آب رسانی به سنندج و دیگر شهرهای استان کردستان بررسی می‌شود و در انتها جمع بندی خواهیم کرد و گزارش جمع بندی را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

محرابیان برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام درحوزه آب، فاضلاب و برق به کردستان سفر کرده است.

وزیر نیرو در ابتدای سفر خود از فرودگاه سنندج با بالگرد از سدژاوه در ۳۹ کیلومتری جنوب غربی سنندج واقع در مسیر سنندج به کامیاران بازدید می‌کند.

بازدید هوایی همزمان از سد «قوچم» و سامانه انتقال آب به سدهای «سورال» و «سنگ سیاه» و همچنین بررسی پروژه‌های آبرسانی به قروه و دهگلان و بازدید از سد «سیازاخ» و پروژه خط آبرسانی به بیجار نیز از جمله مهمترین برنامه‌های وزیر نیرو در سفر یک روزه خود به استان کردستان است.

وزیر نیرو همچنین از سد عباس آباد بانه بازدید می‌کند که این سد پیش از این به صورت موقت آبگیری و از ردیف اعتباری بودجه سالانه خارج شده است و تکمیل آن ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بازدید هوایی از سد آزاد، بازدید از پروژه آبرسانی به تصفیه خانه آب سنندج و همچنین تصفیه خانه فاضلاب سنندج و جلسه با استاندار، نمایندگان و مدیران صنعت آب و برق استان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه علی‌اکبر محرابیان به کردستان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.