×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طعنه مربی ولز به «زیدان»؛ «بِیل» با «مورینیو» عاشق فوتبال شده است

به گزارش ایرنا، ستاره ۳۱ ساله تیم ملی ولز پس از بازگشت به لیگ جزیره، نخستین گل خود را در پیروزی دو بر یک تاتنهام برابر برایتون به ثمر رساند.
«رابرت پِیج» در خصوص ستاره تیم ملی ولز گفت: به نظرم بیل حالا از فوتبال لذت می‌برد؛ همراهی تیم ملی ولز را دوست دارد و تاجایی که من اطلاع دارم حتی یک کمپ تمرینی را هم از دست نداده البته به غیر از اردوی اخیر در اکتبر که به دلیل مصدومیت غایب بود.

وی افزود: و حالا در تیمی همچون تاتنهام حضور دارد و مربی همچون «خوزه مورینیو» بالای سر او است، کسی که خواستار حضور بیل و استفاده یک هفته در میان از او و شاید آماده کردن وی برای حضور ۹۰دقیقه و همیشگی او است.
پیج تاکید کرد: حالا ما بازیکنی در اختیار داریم که دوباره عاشق فوتبال شده و از بازی خودش لذت می‌برد؛ خوشختانه ما هم از این اتفاق خوب بهره خواهیم برد.

پیج که در غیاب «رایان گیگز» هدایت تیم ملی ولز را برعهده دارد، گفت که بیل برای حضور دو دیدار در لیگ ملت‌های اروپا برابر ایرلند و فنلاند آمادگی دارد.
وی در خصوص میزان آمادگی این روزهای بیل گفت: هرچه مسن تر می شوید، کمی از برندگی و زهر خود را از دست می‌دهید و این موضوع را در دوران فوتبالی خودم نیز تجربه کردم اما در مورد بیل در دو جلسه تمرینی اخیر هیچ نشانه ای از این موضوع به چشمم‌ نخورده است. او مثل گذشته چالاک، سرزنده و قدرتمند است.
گرت بیل در تابستان سال جاری و بدنبال کنار گذاشته شدن از ترکیب رئال تحت هدایت «زین الدین زیدان» در چندین بازی متوالی، و همچنین پس از آنکه از سوی هواداران کهکشانی‌ها به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، سانتیاگو برنابئو را به مقصد تاتنهام ترک کرد و در حال حاضر به طور قرضی در این تیم توپ می‌زند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.