×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طلا و سکه رکورد زدند/ حباب سکه ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافت

تجارت گردان | طلا و سکه رکورد زدند/ حباب سکه ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافت

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: به دلیل تعطیلی دو روزه در بازارهای جهانی، نرخ اونس جهانی بدون تغییر ۱۷۴۳ دلار بوده و از سویی عرضه و تقاضا در بازار طلا و سکه در تعادل است. اما از روز گذشته شاهد افزایش نرخ طلا و سکه بودیم که علت اصلی آن افزایش تدریجی نرخ ارز است.

وی ادامه داد: تناسب بین عرضه و تقاضا باعث شده تا حباب سکه با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته به ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

این کارشناس بازار طلا و سکه با اعلام اینکه شاهد رکوردهای جدیدی در بازار هستیم، گفت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۷۰ هزار تومان افزایش داشته و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. همچنین نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۳۰ هزار تومان است که آن نیز در بازار ایران بی‌سابقه است.

وی افزود: همچنین نرخ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز یک میلیون و ۶۰ هزار تومان است. در ضمن هر مثقال طلا نیز به ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.