×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طلسم ۱۶۲ روزه عقاب‌ها مقابل ایران

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ششمین بازی خود در چارچوب دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باید به مصاف سوریه برود. شاگردان دراگان اسکوچیچ در حال حاضر با ۱۳ امتیاز صدرنشین گروه A هستند و سوریه با ۲ امتیاز در قعر جدول جای گرفته است.

حریف تیم ملی در شرایط مساعدی به سر نمی‌برد. این تیم به همراه عراق و امارات هنوز بردی را در دور نهایی به دست نیاورده‌ است و تقریبا شانسی برای قرار گرفتن در رده‌های اول و دوم ندارد. شاگردان نزار منحوس برای قرار گرفتن در رده سوم گروه می‌بایست در دور برگشت حداکثر امتیازات را به دست بیاورند.

آنها پس از شکست یک بر صفر در تهران مقابل ایران، حالا در امان پذیرای ملی‌پوشان خواهند بود. با این وجود آمار و ارقام این تیم در سال ۲۰۲۱ نشان‌دهنده وخامت اوضاع برای سوری‌ها در سال جاری است.

تجارت گردان | طلسم ۱۶۲ روزه عقاب‌ها مقابل ایران

این تیم در ۱۲ بازی برگزار کرده در این سال و تا به اینجا تنها برد را به دست آورده است. هفت باخت و سه تساوی نیز برای عقاب‌ها به ثبت رسیده است. آنها مقابل تیم‌های بحرین، ایران(۲)، مالدیو، گوام، چین(۲)، الجزایر، امارات، کره جنوبی، لبنان و عراق عملکرد قابل قبولی نداشتند و تنها موفق به از پیش رو برداشتن ۲ تیم مالدیو و گوام شدند.

آنها در هشت بازی اخیر خود بردی را به دست نیاورده‌اند و از آخرین پیروزی‌شان ۱۶۲ روز می‌گذرد. بردی که با نتیجه سه بر صفر در جدال با گوام به دست آمد. پس از این برد پنج باخت و سه تساوی برای قرمزپوشان حاصل شد. آنها در همه این هشت مسابقه دروازه‌شان باز شد و هیچوقت موفق به ثبت کلین‌شیت نشدند.

تنها نکته مثبت آنها گلزنی در ۱۰ مسابقه از ۱۲ بازی برگزار کرده در این سال است. آنها تنها در ۲ جدال با ایران موفق به زدن گل نشدند و تیم دراگان اسکوچیچ در یک دوئل دوستانه و یک جدال رسمی آنها را با سه و یک گل بدرقه کرد.

حال باید دید در بازی پیش رو چه اتفاقی رخ خواهد داد. ایران کمترین گل خورده و بیشترین گل زده را در گروه اول برای خود کرده است. سوریه اما با هشت گل خورده، بدترین آمار را در گروه به خود اختصاص داده و با پنج گل زده بعد از ایران در کنار کره بهترین خط حمله را از آن خود کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.