×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ظرفیت نصب شده نیروگاه‌های کشور به ۸۳ هزار و ۳۵۰ مگاوات رسید

تجارت گردان | ظرفیت نصب شده نیروگاه‌های کشور به ۸۳ هزار و ۳۵۰ مگاوات رسید

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پاون؛همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی صبح امروز سه‌شنبه در آیین افتتاح ۲۵ طرح بزرگ بخش برق در پنج استان که در قالب بیستمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به بهره‌برداری ۲۵ پروژه برق‌رسانی در این هفته از پویش با مجموع سرمایه گذاری ۷ هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان اظهار کرد: در کنار این پروژه‌ها و اقدام‌های سخت افزاری و نرم افزاری، ارتقای دانش کار و استفاده از فناوری‌های پیشرفته بومی هم در ذات پروژه‌ها بوده که در قالب اجرای آن‌ها انجام شده است.
وی از جمله این فناوری‌ها به نسل جدید توربین‌ها و ژنراتور‌ها و سیستم‌های کنترل پیشرفته اشاره کرد و افزود: برای پیاده سازی این پویش، سه منبع بزرگ انرژی بزرگ هم در کنار خود داشتیم که در انجام پروژه‌ها حرف اول و آخر را می‌زد.
حائری تصریح کرد: منبع انرژی نخست کسب رضایت مردم بود که بزرگترین سرمایه ماست و تمام تلاش ما برای ارائه کار در جهت رضایتمندی آنان است.
وی همکاران صنعت آب و برق، پیمانکاران و دیگر دست اندرکاران این صنعت و تامین کنندگان تجهیزات و صنایع پشتیبان را دیگر منابع انرژی صنعت برق در اجرای پروژه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های نیروگاهی جدید، ظرفیت نصب شده نیروگاه‌های کشور به ۸۳ هزار و ۳۵۰ مگاوات رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.