×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
منطقه ویژه اقتصادی پیام

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در این نشست که در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۳ برگزار شد، مهندس اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ضمن اشاره به پتانسیل های خوب پیام گفت: استقرار واحدهای تولیدی با اولویت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه فناوری های نوین در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و توسعه زیرساخت‌های موجود فرصتی مطلوب برای توسعه همکاری‌ها، رشد اقتصادی و همچنین حضور در بازارهای خارج از کشور را فراهم ساخته است.
اکبر قنبرپور با بیان‌اینکه این ظرفیت ها  علاوه بر ارزآوری موجب اشتغال‌زایی هرچه بیشتر نیز شدند، تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حال حاضر یکی از مهمترین قطب‌های دیجیتال کشور به شمار می‌آید که در تعامل مثبت با شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف شرایط مطلوبی برای رونق تولید ایجاد کرده است. 
دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و سوریه نیز در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت‌های مطلوب منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه بین المللی پیام، گفت: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته با منطقه مقرر شد تا ضمن بازدیدهای میدانی از پیام، ظرفیت‌های اقتصادی و توسعه فعالیت‌های تجاری ایران و سوریه بررسی شود تا با اعلام فراخوانی در سوریه  و ایران زمینه رشد همکاری های طرفین فراهم آید.
حسن شمشادی افزود:  پس از بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مذاکرات B2B جهت عملیاتی ساختن ادامه همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ایرانی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در کشورهای سوریه و لبنان انجام خواهد شد.
پاویون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه در سالن ۲، غرفه ۲۰۴ نمایشگاه اینوتکس برپا شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.