×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳
عربشاهی: با فرافکنی به تیم‌ها جام نمی‌دهند

ضیا عربشاهی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص شهرآورد ۹۴ و تساوی ۲ بر ۲ استقلال و پرسپولیس گفت: استقلال در نیمه نخست روی اشتباهات فردی به گل رسید و این کار را کمی دشوار کرد اما خوشبختانه در نیمه دوم پرسپولیس متحول شد. بازی در مجموع بسیار زیبا بود و همه از آن لذت بردند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه دوم هدف دار بازی کرد و به خوبی از عمق دفاع استقلال که نقطه ضعف این تیم بود، استفاده کرد. پرسپولیس موقعیت های بسیار خوبی را از دست داد. احمد نورالهی امروز استرس داشت و نتوانست مثل همیشه ضربات آخر را به خوبی بزند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از مهدی عبدی، گفت: اعتماد گل محمدی به این بازیکن جواب داد و مطمئن باشید این بازیکن آینده درخشانی دارد. این بازیکن جوان روی تمام صحنه ها تاثیر گذار بود و ای کاش گل محمدی به حسین پور هم بیشتر اعتماد کند.

وی در خصوص عملکرد سید جلال حسینی، اظهار داشت: امروز سید جلال حسینی نشان داد در فوتبال سن مطرح نیست. زندگی سالم، بازیکنی مثل سید جلال را آماده نگه می دارد و حضور او برای پرسپولیس به عنوان یک مدیر نعمت است.

عربشاهی در مورد صحبت های محمود فکری در خصوص اینکه تیم هایی که در جدول جایگاه ضعیف تری دارند انگیزه زیادی برای موفقیت در شهرآورد دارند، گفت: فکری یک مقدار کم لطفی کرده است. او بازیکن ملی و کاپیتان استقلال بوده است. با صحبت های این‌گونه به تیم فکری جام نمی دهند و حرف های او قشنگ نبود. آقای فکری شما اگر مربی تیم بزرگی چون استقلال هستید باید مراقب صحبت های خود باشید. با این صحبت ها به تیم ها جام نمی دهند و بهتر است آقایان دنبال فرافکنی نباشند.

وی ادامه داد: پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و در سه سال گذشته ۲ بار فینالیست آسیا بوده است و این را بدانید که اگر امروز بازیکنان پرسپولیس دقت می کردند، ۳ گل دیگر می زدند. ای کاش گل محمدی از احسان پهلوان کنار مهدی عبدی استفاده می کرد تا می دید پرسپولیس چه تیم بزرگی است. شما که از صدرنشینی حرف می زنید، بروید و فکری به حال خط دفاعی تیم خود کنید.

عربشاهی در خصوص انتقادات گل محمدی از مهدی رسول پناه رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز، گفت: به اعتقاد من او مدیر ضعیفی نبوده و نباید یحیی مشکلات را بروز می داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.