×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عرضه ۲۵ هزار میلیارد ریال اوراق نفتی

تجارت گردان | عرضه ۲۵ هزار میلیارد ریال اوراق نفتی

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام سنگین صادراتی برای شرکت «توسعه نفت و گاز صبا اروند» و اوراق سلف موازی استاندارد میعانات گازی شرکت «توسعه نفت و گاز صبای کنگان» با ارزشی بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت در این مورد گفت: این اوراق در مجموع یک میلیون و ۲۱ هزار و ۹۴۵ قرارداد سلف موازی استاندارد میعانات گازی شرکت توسعه نفت و گاز صبای کنگان بوده که با هدف تامین مالی طرح توسعه جامع و تکمیل فازهای ۱۱ تا ۲۴ پارس جنوبی و به قیمت عرضه ۹ میلیون و ۷۸۵هزار و ۲۶۰ ریال برای هر قرارداد، واگذار می شود.

روح الله حسینی مقدم، در ادامه با اشاره به اینکه عرضه مزبور تنها در یک روز کاری خواهد بود، گفت: در همین راستا تامین سرمایه بانک ملت، تعهد خرید، مشاوره و بازارگردانی ۱۵هزار میلیارد ریال اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام سنگین صادراتی شرکت «توسعه نفت و گاز صبا اروند» را نیز برعهده گرفته است.

وی ادامه داد: این اوراق نیز امروز ۲۰مرداد ماه ۱۳۹۹ از بستر بورس انرژی عرضه خواهد شد. حجم اوراق مزبور بالغ بر در مجموع یک میلیون و ۴۹۱هزار و ۵۶۲ قرارداد سلف موازی بوده که به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۶ هزار و ۵۷۰ریال در هر قرارداد واگذار خواهد شد.

به گفته مدیرعامل «تملت»، شرکت هدف از این عرضه را تامین مالی طرح احداث خطوط لوله نفت خام و پایانه های صادراتی در بنادر بهرگان و جاسک عنوان کرده است. این اوراق توسط کارگزاری بانک ملت عرضه می شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.