×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
عصبانیت «زیدان» از برگزاری دیدار تیمش با اوساسونا

به گزارش ایرنا، بامداد یکشنبه از هفته هجدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، تیم رده نوزدهمی اوساسونا در پامپلونا میزبان رئال‌مادرید مدافع عنوان قهرمانی بود که این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید. این دیدار در حالی برگزار شد که بارش برف در ۲ روز اخیر موجب یخ‌زدگی زمین چمن شده بود و همین مساله تاثیر زیادی بر کیفیت بازی تیم‌ها داشت. همچنین در نیمه دوم، بارش برف شدت گرفت و کار را دشوارتر کرد.

«زین‌الدین زیدان» سرمربی رئال‌مادرید پس از پایان بازی در حالی که به شدت عصبانی بود در نشست خبری شرکت کرد و در خصوص این دیدار، اظهار داشت: ما هر آنچه در توانمان بود را انجام دادیم اما این یک مسابقه فوتبال نبود. شرایط این دیدار بسیار دشوار بود.

تجارت گردان | عصبانیت «زیدان» از برگزاری دیدار تیمش با اوساسونا

کاروان تیم فوتبال رئال‌مادرید که برای ورود به شهر محل برگزاری بازی دچار مشکل شده بود، حالا برای بازگشت به مادرید نیز دچار مشکل شده و ممکن است مدتی طول بکشد تا آنها بتوانند به شهر خود بازگردند.

زیدان که از این موضوع بسیار ناراحت است، در این خصوص خاطرنشان کرد: همه اتفاقاتی که در این ۲ روز رخ داده، بسیار پیچیده است. هنوز نمی‌دانیم که چه زمانی می‌توانیم به مادرید برگردیم.

سرمربی کهکشانی‌ها افزود: واضح بود که این بازی باید به تعویق می‌افتاد. شرایط برای بازی کردن اصلا فراهم نبود اما در نهایت اتفاقی افتاد که به نفع رقبای ما بود.   

دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید و بیلبائو نیز پیش از این دیدار به دلیل بارش شدید برف به تعویق افتاده بود. اتلتیکو مادرید با ۲ بازی کمتر نسبت به رئال مادرید، صدرنشین لالیگا است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.