×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همراهی حداکثری واحدهای بانک با مشتریان در دوره شیوع کرونا

تجارت گردان | همراهی حداکثری واحدهای بانک با مشتریان در دوره شیوع کرونا

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانسی با روسای ادارات امور شعب منطقه ۲ کشور انجام شد با بیان این که تسهیلات یک میلیون تومانی ابلاغی به بانک در حداقل زمان و بدون تشریفات معمول به صورت کاملا غیرحضوری پرداخت شد، افزود: سایر تسهیلات مانند آنچه برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده و نیز تسهیلات سایر کسب و کارها نیز پس از طی مراحل قانونی پرداخت می شود.
به گفته وی، در شرایط کنونی که کرونا بر همه امور مردم و کشور سایه انداخته است، بانک حداکثر حمایت قانونی از کسب و کارها و عموم متقاضیان تسهیلات را خواهد داشت تا رضایت آنها را جلب کند.
شایان با اشاره به این که تسهیلات مرتبط با موضوع کرونا به طور مرتب توسط نهادهای بالادستی از جمله بانک مرکزی و معاونت اقتصادی ریاست جمهوری رصد می شود، اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد بانک ملی ایران در این بخش بسیار چشمگیر و موفق بوده است و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین به طرح «گام» که در سال گذشته با هدف کمک به رونق تولید و نیز جلوگیری از افزایش نرخ تورم رونمایی شد اشاره کرد و گفت: مشکلات طرح با سازمان بورس برطرف و سهم ۵۰ هزار میلیارد تومانی بانک ملی ایران ابلاغ شده است، به طوری که عملیاتی شدن آن علاه بر جلوگیری کردن از تزریق نقدینگی جدید، چرخ واحدهای تولیدی را به چرخش درخواهد آورد.
شایان همچنین بر لزوم پرداخت کامل سهم تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شده در بودجه سالانه بانک تاکید و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در شرایط کنونی اهمیت فراوانی دارد و همه واحدهای بانک باید نسبت به پرداخت آن به طور ویژه اهتمام کنند.
وی با بیان این «پیگیری مداوم» کلید حل مشکلات است، اظهار کرد: اجازه نمی دهیم نقشه دشمنان برای به چالش کشیدن اقتصاد کشور در گیرودار بوروکراسی های اداری محقق شود.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه مسائل و پیشنهادهای مطرح شده از سوی روسای ادارت امور شعب را شنید و راهکارهای لازم برای عبور از چالش ها را ارائه کرد.
در این نشست مجازی، مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده در جهت پیشرفت امور بانک، لزوم رعایت جدی دستورالعمل های ابلاغی در کنار همراهی با مشتریان را یادآور شد.
فرهاد معقول با بیان این که متاسفانه در دوره شیوع کرونا بسیاری از همکاران بانک با این بیماری درگیر شده و حتی جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: با همه این شرایط، خدمت رسانی به مشتریان لحظه ای متوقف نشد و این اقدام جهادی کارکنان بانک ملی ایران باعث افتخار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.