×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۶ خرداد , ۱۴۰۳
علت نیمکت‌نشینی علیرضا حقیقی؛ مشکلات خانوادگی

به گزارش ایسنا، گل‌گهر سیرجان بعد از آن که سکان هدایت خود را به امیر قلعه‌نویی سپرد، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس را به عنوان یکی از خریدهای پرسروصدای لیگ به سیرجان آورد اما حقیقی بعد از اشتباهات مرگبار مقابل استقلال توسط قلعه‌نویی نیمکت‌نشین شده و حالا جانشین او عملکردی بهتری را نشان داده است.

علیرضا حقیقی در ۱۱ بازی برای گل گهر به میدان رفت که فقط در ۳ بازی موفق به ثبت کلین شیت شد و اشتباهات عجیبش مقابل استقلال، پیکان و تراکتور صدای قلعه‌نویی را هم درآورد که انتظار بیشتری از حقیقی دارد. در هفته‌های گذشته کادرفنی گل‌گهر علت این موضوع را مسائل فنی عنوان می‌کردند اما حالا پای مشکلات خانوادگی هم به این موضوع باز شده است.

سعید الهویی در ارتباط با نیمکت‌نشینی علیرضا حقیقی می‌گوید: بخشی از این موضوع مربوط به مسائل فنی است و بخش دیگری مربوط به مشکلات خانوادگی علیرضا است. او درگیری یک بیماری خانوادگی شده که آقای قلعه‌نویی تصمیم گرفت به او استراحت دهد تا در بازگشت کارش را با تمرکز بیشتری دنبال کند.

حقیقی در دیدار با نساجی روی نیمکت گل‌گهر هم حضور نداشت اما در روزهای گذشته دیداری با علی دایی، مربی پیشین خود در پرسپولیس داشت. حالا معلوم نیست با فرا رسیدن نیم‌فصل و از طرفی درخشش بشاگردی که یکی از ارکان صعود گل گهر به لیگ برتر بود، حقیقی چه تصمیمی را برای آینده خود خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.