×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
علیرضا قیطاسی: پرستاری از مشتریان و جذب منابع مهمترین اولویت امروز بانک دی است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی در این بازدید ضمن قدردانی از عملکرد اعضای این ستاد، پرستاری از مشتریان و جذب منابع را مهمترین اولویت امروز بانک دانست و تصریح کرد: مهمترین هدف از راه‌اندازی ستاد جذب منابع، تسهیل امور شعب در جذب منابع و نگهداشت مشتریان فعلی است.

وی افزود: طراحی کارنامه طرح همت بر اساس شاخصه های مختلف عملیاتی شعب که به صورت روزانه و هفتگی عملکرد شعب را بررسی ‌کند، ابزاری است که می‌تواند راهنمای شعب در هدفگذاری‌های روزانه باشد.

قیطاسی با اشاره به اهمیت جذب و نگهداشت منابع در ماه‌های پایانی سال گفت: روسای شعب می‌بایست به صورت روزانه در ابتدای ساعت کاری شعبه طی جلسه با تمامی همکاران خود وضعیت روز گذشته شعبه بر اساس کارنامه طرح همت را بررسی و آسیب‌شناسی کنند تا بتوانند با دیدی روشن نسبت به شاخص‌های عملیاتی، برای بازاریابی و جذب منابع طرح‌ریزی کنند.

سرپرست بانک دی توجه به انگیزه کارکنان در این طرح را از ارکان موفقیت شعب دانست و تأکید کرد: یکی از وظایف این ستاد علاوه بر معرفی هفتگی و قدردانی از شعب برتر، شناسایی افراد موفق و خوشفکر در شعب است تا با دعوت از این عزیزان در اتاق فکر ستاد از ایده‌های این همکاران استفاده شود.

وی در پایان با تأکید بر لزوم مشتری‌مداری و تکریم مشتریان، به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: تکریم مشتری رکن اصلی در نگهداشت مشتریان است و می‌بایست تمامی همکاران شعب، به ویژه در مسأله پرداخت تسهیلات خرد برای جامعه هدف و وام فرزندآوری و ازدواج، بدون ایجاد صف انتظار، حداکثر تلاش خود را برای رضایتمندی تسهیلات‌گیرندگان فراهم آورند.

در ابتدای این نشست، جلیل بی‌نظیر، احمد قدس الهی و رسول سعیدی به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد جذب منابع در طرح همت پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.