×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
علی قربانی دستیار احمد جمشیدیان در تیم شهرداری شد / جزئیات نقل و انتقالات تیم شهرداری همدان

محمدرضا بهرامی صفت در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این‌که تیم شهرداری تاکنون تغییرات بسیاری داشته اظهار کرد: ورودی‌های تیم فوتبال شهرداری همدان تا به این لحظه احمد جمشیدیان به عنوان سرمربی، علی قربانی به عنوان مربی، علیرضا رضایی به عنوان مربی و مسعود رمضانی به عنوان مهاجم جدید باشگاه بوده‌اند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان هم‌چنین اضافه کرد: علی قربانی از مربیان با سابقه کشور که با امضای قراردادی جدید به تیم فوتبال شهرداری همدان پیوسته به عنوان دستیارِ “احمد جمشیدیان” سرمربی شهرداری همدان در این تیم لیگ یکی فعالیت خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به لیست تمدیدی‌ها خاطرنشان کرد: مصطفی کاشی به عنوان مربی دروازه‌بانان و حمید یادگاری به عنوان مربی، محمدرضا بهرامی‌صفت به عنوان مدیررسانه‌ای باشگاه و هم‌چنین بازیکنان حسین کاظمی (مدافع)، مجید شعبانی (مدافع)، مرتضی کرمی (هافبک) و پیمان حشمتی (مدافع چپ) لیست تمدیدی‌های تیم شهرداری همدان بودند.

بهرامی‌صفت تصریح کرد: میثم زمانی به استقلال خوزستان، امیرحسین پورقاسمی به شمس آذر قزوین، امیرمحمد نسایی به شمس آذر، مهدی خلج به ملوان بندرانزلی و میلاد داودی به پارس جنوبی جم رفتند و این بازیکنان جزو خروجی‌های باشگاه بودند که برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال شهرداری همدان اشاره کرد: هم‌چنین برای ورودی قدرتمند به لیگ یک از استعدادها و افراد ناشناخته خواهان حضور در تیم طی چند جلسه تست‌گیری به طور عادلانه صورت گرفت و نفرات برگزیده تست‌گیری زیر نظر سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان قرار می‌گیرند؛ تست‌گیری تیم فوتبال شهرداری همدان برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور به مدت ۳ روز زیر نظر مربیان این تیم برگزار شد.

وی ادامه داد: در ۳ روز گذشته بیش از ۲۰۰ بازیکنان از نقاط مختلف کشورمان در این تست‌گیری شرکت کردند و بعد از پایان روند تست‌گیری ۵ بازیکن توانستند نظر مربیان تیم فوتبال شهرداری همدان را جلب کنند.

بهرامی‌صفت در پایان گفت: این بازیکنان از روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه در تمرینات اصلی تیم فوتبال شهرداری همدان حضور پیدا خواهند کرد تا در صورت جلب رضایت نهایی احمد جمشیدیان سرمربی تیم به جمع شهرداریچی‌های هگمتانه اضافه شوند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ یک فوتبال کشور حضور دارد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.